Strip Strip skrev:
Minns inte vilken av mina klippare det var som krånglade. Men jag minns att modellen inte fanns angiven på hemsidan, så jag beställde helt enkelt den knappsatsen som såg likadan ut som min.
Frakten blev ytterligare ett äventyr. Försändelsen adresserades till det utlämningsställe jag angivit, utan att mitt namn fanns på paketet. Personalen på plats tog emot och öppnade paketet och ställde undan det nånstans i tron att det var nån reservdel till dem själva. Det tog ett tag innan jag fick fatt på rätt tjej som kunde tala om var hon gömt min knappsats :crysmile:
Hej! Fick precis svar på mitt mail till Stokker att jag inte kan beställa från dom direkt utan måste kontakta en återförsäljare. Tyvärr skickar inte återförsäljarna till Sverige (enligt HK) men jag är välkommen att hämta på plats i Lettland, Estland eller Litauen. Låter ju kanonsmidigt. NOT!!!!! Minns du vem du kontaktade för att få enheten skickad till Sverige?
 
J Jerker K skrev:
... Minns du vem du kontaktade för att få enheten skickad till Sverige?
Nja, jag klickade mig fram i nån webshop om jag minns rätt... :thinking:
 
Strip Strip skrev:
Nja, jag klickade mig fram i nån webshop om jag minns rätt... :thinking:
Ok, hittar den bara på deras hemsida tyvärr. Känns inte värt att åka till baltstaterna för att laga min klippare dock.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.