Bra försök mammamys!

Kan det ha nåt med din "adress" att göra, dvs det där sista "drömmen som blev sann", kanske inga mellanslag eller nåt liknande??
Möjligen korkade förslag men jag är totalt novisen vid spisen när det gäller detta "teknik"ämne.
Snälla, försök igen!
MVH/Christina.

PS: Tack för länken Kalle, HUR ::) kunde du veta att just tekniksidorna på forumet är en smula försummade från min sida ;) /DS.
 
Täänk..jag kände det på mig. ;D
 
Nu funkar det. Tjusigt!
 
Maria!

GUUD, vad snyggt!! :D Man borde tipsa "Sköna Hem"!!

Vad är det för typ av köksblandare ni har? Ser superläcker ut! Golvsocklarna går inte heller av för hackor, är dom också från Vedum?
MVH/Christina.

PS: Kalle, jag tror att jag skiter i den där länken ett tag till när allt kommer omkring ;), efter ett sånt här pangkök får jag nog ligga lite lågt ett tag/Christina.
 
Gud vad gulliga ni är!!!!!
socklarna kommer från Vedum, och köksblandaren kommer från Mora
Vill ni se mer bilder..........
Maria
 
Ja,JaJaa.......

MVH/Christina.
 
Bob_the_builder
Mycket tjusigt, måste jag säga! Även vi ska ha frihängade kåpa i ryggåstak, så det vore lite intressant att höra mer om det, men jag tänkte flytta den frågan till en ny tråd. Svara gärna där!
 
Lite nya bilder har jag lagt in!!!
kanske jag ska förflytta mig till hemsidessträngen!!
Mvh Mariahttp://photos.yahoo.com/mammamys2004
 
Snyggt badrum också!!! Är det Svedbergs...vad är det nu serien heter....hmmm, ja, ja... Svedbergs iallafall? Vad har ni för plattor på golvet? Jätte kul att se hur andra gjort! Vi är precis i väljartagen och det är ju MASSOR av beslut som ska göras - stackars oss ;)
 
Jo skrev:
Snyggt badrum också!!! Är det Svedbergs...vad är det nu serien heter....hmmm, ja, ja... Svedbergs iallafall? Vad har ni för plattor på golvet? Jätte kul att se hur andra gjort! Vi är precis i väljartagen och det är ju MASSOR av beslut som ska göras - stackars oss  ;)
Nu har jag lagt in bilder på badrumsgolvet, serien heter Indigo med vågen handfat och golvet kommer från Höganäs kakel
Lycka till med alla valen!!! det är INTE lätt
http://photos.yahoo.com/mammamys2004
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.