1. Slide.

2. Min gamla dewalt håller på att ge upp helt. Den luktar bränt och går bara på låg växel. Med en Hikoki är framtidens projekt säkrade!
 
Marlen Eskilsson Marlen Eskilsson skrev:
Den här veckan tävlar vi om den smidiga18V borrskruvdragaren DS18DE 4Ah från HiKOKI.

[bild]

HiKOKI:s borrskruvdragare 18V DS18DE 4Ah har en kort maskinkropp och enastående balans, med HiKOKI:s välkända ergonomiska grepp. Använd den till att dra åt och lossa träskruv, maskinskruv med mera, i olika material. Borra med den i trä, stål, aluminium. Den är helt perfekt för att installera och montera på trånga och otillgängliga ställen.

Värde: Ca 3 300 kr

Så här tävlar du:

  1. Besvara frågan: Vilken typ av batterifäste har HiKOKI:s borrskruvdragare 18V DS18DE 4Ah? Svaret hittar du här: [länk]
  2. Motivera varför just du ska vinna.
  3. Posta dina svar i den här tråden.

Vinnaren utses fredagen den 11 oktober. Lycka till!

—-----------------------------------------------------------------

Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren. Vi tackar HiKOKI för att de sponsrar den här tävlingen.

OBS! Vi bortser från ditt tävlingsbidrag om du inte har fyllt i din profil med fullständiga namn- och adressuppgifter inkl. telefonnr för sms-avisering.
Slide
Som kvinna kan det vara kul att testa ett märke som alla män dyrkar och få hjälp av denna skruvdragare att dra ner måååånga skruv på altanen..
 
Marlen Eskilsson Marlen Eskilsson skrev:
Den här veckan tävlar vi om den smidiga18V borrskruvdragaren DS18DE 4Ah från HiKOKI.

[bild]

HiKOKI:s borrskruvdragare 18V DS18DE 4Ah har en kort maskinkropp och enastående balans, med HiKOKI:s välkända ergonomiska grepp. Använd den till att dra åt och lossa träskruv, maskinskruv med mera, i olika material. Borra med den i trä, stål, aluminium. Den är helt perfekt för att installera och montera på trånga och otillgängliga ställen.

Värde: Ca 3 300 kr

Så här tävlar du:

  1. Besvara frågan: Vilken typ av batterifäste har HiKOKI:s borrskruvdragare 18V DS18DE 4Ah? Svaret hittar du här: [länk]
  2. Motivera varför just du ska vinna.
  3. Posta dina svar i den här tråden.

Vinnaren utses fredagen den 11 oktober. Lycka till!

—--------------------------------------------------------------
Marlen Eskilsson Marlen Eskilsson skrev:
1. Slide
2. Hikoki En sammanslagning av välrenommerade Hitachi kan inte bli fel.
jag har klämt och känt på DS18D och den är både välbalanserad lagom lätt och urstark.
Jag är pensionerad hobbysnickare och detta liv skulle bli mycket ljusare med en sådan i handen.
Hoppas på äntligen lite tur
MVH Göran
Marlen Eskilsson Marlen Eskilsson skrev:
Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren. Vi tackar HiKOKI för att de sponsrar den här tävlingen.

OBS! Vi bortser från ditt tävlingsbidrag om du inte har fyllt i din profil med fullständiga namn- och adressuppgifter inkl. telefonnr för sms-avisering.
 
Marlen Eskilsson Marlen Eskilsson skrev:
Den här veckan tävlar vi om den smidiga18V borrskruvdragaren DS18DE 4Ah från HiKOKI.

[bild]

HiKOKI:s borrskruvdragare 18V DS18DE 4Ah har en kort maskinkropp och enastående balans, med HiKOKI:s välkända ergonomiska grepp. Använd den till att dra åt och lossa träskruv, maskinskruv med mera, i olika material. Borra med den i trä, stål, aluminium. Den är helt perfekt för att installera och montera på trånga och otillgängliga ställen.

Värde: Ca 3 300 kr

Så här tävlar du:

  1. Besvara frågan: Vilken typ av batterifäste har HiKOKI:s borrskruvdragare 18V DS18DE 4Ah? Svaret hittar du här: [länk]
  2. Motivera varför just du ska vinna.
  3. Posta dina svar i den här tråden.

Vinnaren utses fredagen den 11 oktober. Lycka till!

—-----------------------------------------------------------------

Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren. Vi tackar HiKOKI för att de sponsrar den här tävlingen.

OBS! Vi bortser från ditt tävlingsbidrag om du inte har fyllt i din profil med fullständiga namn- och adressuppgifter inkl. telefonnr för sms-avisering.
1. Slide fäste
2. Min gamla Hikoki skruvdragare har börjat bli till åren och orkar inte dra i stora skrivar i reglar längre. Så det är helt enkelt dags för en ny!
 
1: Slide
2: Ska göra massvis med arbeten på vår attefallare som snart är uppe. Vore trevligt med en egen skruvdragare så slipper min bror bistå varje gång jag ska göra nåt 😂
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.