b8q skrev:
Gissar på sorterare för smutstvätt. Ett hål för kulörtvätt ovh ett för vitttvätt. Under hålen ställer ni tvättbackar.
Kreativt tänk, men fortfarande fel ;)
 
Du menar. Vad är 1 m högt, 1,4m brett, 0,4m djupt. Typ lagom standard för en bokhylla fast inte normaldesign och med två hål på övre bänken som inte är till ett minikök och inte tvättsortering. Finns inga dörrar med, så skåp går ju bort. Får väl gissa på någon form av förvaring.
 
Med risk för att sparka in en öppen dörr då jag kan ha missat infon bland alla dina underbara inlägg så ge oss en hint om dotterns ålder då det påverkar användningsområdet avsevärt.;)
 
sforskarn skrev:
Med risk för att sparka in en öppen dörr då jag kan ha missat infon bland alla dina underbara inlägg så ge oss en hint om dotterns ålder då det påverkar användningsområdet avsevärt.;)
Hon är 8år.
 
flamestrike77 skrev:
Du menar. Vad är 1 m högt, 1,4m brett, 0,4m djupt. Typ lagom standard för en bokhylla fast inte normaldesign och med två hål på övre bänken som inte är till ett minikök och inte tvättsortering. Finns inga dörrar med, så skåp går ju bort. Får väl gissa på någon form av förvaring.
Förvaring... ja, det kan man ju faktiskt kalla det... där är vi något på spåret!
 
Lite mer ledtrådar...

bild_1.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

bild_2.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
Har det något med husdjur att göra...?
 
Förvaringsplats för leksaker och mjukdjur, mjukdjuren kastar man i valfritt hål när man skall städa...?
 
Eller gosedjur. Man kan enkelt kasta in dem genom hålet och sen se dem genom glasdörren
 
Underbart! Nu har ni kommit tillräckligt nära :)

Det är de här två krabaterna som skall få sig ett överdrivet stort mansion att hänga ut i.
bild.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder


Dottern har satt ramar och regler, pappa bygger.... Vad gör man inte för sina barn ;)
 
Sätter du glas även på insidan då? Såg som om du skall bygga stommen med någon typ av träskiva. Sådana där små gnagare kan ju ta sig igenom både det ena och det andra.....
 
erik_n skrev:
Lite mer ledtrådar...

[bild]
Akvarium till vänster och terrarium till höger? :cool:
 
roli skrev:
Sätter du glas även på insidan då? Såg som om du skall bygga stommen med någon typ av träskiva. Sådana där små gnagare kan ju ta sig igenom både det ena och det andra.....
Är inte helt på det klara med vad jag ska ha på insidan. Stommen är 18mm björkplyfa. Du ha helt rätt i att dom är vansinnigt duktiga på att gnaga sönder precis allt som kommer i deras väg. Dock har de inte (hitintills) lyckats gnaga hål i en slät yta, utan gnager bara på hörn och kanter. Men jag har en fundering på att klä den med typ perstorpslaminat eller liknande...
 
Kolfiber (y)
 
  • Gilla
erik_n och 1 till
  • Laddar…
Om jag fick välja ett av mina verktyg att älska i nöd och lust, tills döden skiljer oss åt så är det min älskade fräs med styrskena!

ImageUploadedByByggahus.se1385675472.901641.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

ImageUploadedByByggahus.se1385675509.069351.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder


K Ä R L E K !
 
  • Gilla
Fein
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.