TheStills skrev:
Varför skriver du inte ut vad det är när du visar en bild? Man blir ju nyfiken
Nu lampa i inlägg #68?
Haha jag ska bättra mig! Lampan är ifrån Belid och heter Tyson. Finns i 4-5 modeller samt 3 färger om jag inte missminner mig.
 
glömde visst att fota idag men halva taket är glesat och klart. Alla nya fönster på plats och de gamla fönstren är igenslagna. Imorgon blir det lite vila med påskfirande. På söndag så hoppas jag att de första elrören är dragna.
 
Bah du är för snabb för mitt självförtroende...

Vad har du för yrke? (Snälla säg att du är snickare.) :)
 
Hej, jag är ny här och har nu streckläst din tråd... Wow, säger jag bara! Vilket tempo. Jag håller med övriga, mer bilder, ja mer av allt... :)

Lycka till!
 
RetepG skrev:
Bah du är för snabb för mitt självförtroende...

Vad har du för yrke? (Snälla säg att du är snickare.) :)
VD... på ett byggföretag d^_^b

men jag är inte snickare, jag tycker bara att det är kul att bygga!
 
Redigerat:
Teres77 skrev:
Hej, jag är ny här och har nu streckläst din tråd... Wow, säger jag bara! Vilket tempo. Jag håller med övriga, mer bilder, ja mer av allt... :)

Lycka till!
Åhå! Tackar! Jo jag kämpar på så gott jag kan! Jag gör mitt bästa med foton och uppdateringar. Ska försöka bygga lite på söndag så då kommer det en uppdatering till :)

Glad påsk!
 
Det ser vi fram emot, älskar byggtrådar med mycket bilder. Så kan jag sitta och titta på erat arbete istället för att göra något själv. ;)
 
Instämmer med Dalbotös, älskar att se bilderna på hur det går framåt....vi bygger och bygger men ändå känns det som att det inte händer nånting...;-) fortsätter att följa er med spänning!
 
LottaGro skrev:
Instämmer med Dalbotös, älskar att se bilderna på hur det går framåt....vi bygger och bygger men ändå känns det som att det inte händer nånting...;-) fortsätter att följa er med spänning!
Skönt att veta att man inte är ensam om att ha den känslan iaf. :)
 
RetepG skrev:
Skönt att veta att man inte är ensam om att ha den känslan iaf. :)
Ska jag skämmas om jag känner så också??
 
erik_n skrev:
Ska jag skämmas om jag känner så också??
Hehe, den känslan är nog ganska normal tror jag, vare sig man är snabb eller inte.
En metod jag har för att klappa mig själv på axeln när det känns som att det aldrig händer något är:

Ta en massa, massa kort med kameran medan man renoverar. När man känner att "det händer ju aldrig något" så tar man fram albumet med renoveringsbilderna och tittar på dem i ordningsföljd. Man blir ganska förvånad över hur mycket man egentligen har fått gjort. Sen är ju allting relativt och man får väl utgå ifrån vad man har för förkunskaper. :)
 
Inga nya bilder i dag heller :D
 
Enk Projektet skrev:
Inga nya bilder i dag heller :D

Jodå!

Riktigt nöjd med djupet på de nya smygarna!
Person arbetar med fönsterinstallation, med tydligt djup i smygen vid skjutparti, och en regel markerar framtida golvnivå.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder


Skjutparti-tröskel på begäran. Regeln visar vart golvnivån kommer ligga... :cool:
Nytt skjutparti med synlig tröskel och regel som markerar framtida golvnivå mot trägolv och röran utanför.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder


Imorgon kommer det kanske lite mer... har dragit på mig en jobbig förkylning som nog skulle behöva en dags ledigt... hur gör man då när man är hyperaktiv??
 
Redigerat:
Ser bra ut :D
Ta det lungt några dar om du inte är pigg....inte värt att bli ännu sämre....
 
erik_n skrev:
Jorå!

Imorgon kommer det kanske lite mer... har dragit på mig en jobbig förkylning som nog skulle behöva en dags ledigt... hur gör man då när man är hyperaktiv??
Jo man gör som man inte borde - man kör vidare i samma tempo och tar den eventuella smällen när den kommer - och förnekar under tiden att den kommer att komma. Helt enkelt :D. Men ändå, var försiktig. Lycka till!
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.