Raceman skrev:
He, he, he, d^_^b
Tack för motivationen. Det var din kommentar dom fick vågen att väga över! d^_^b
 
erik_n skrev:
Tack för motivationen. Det var din kommentar dom fick vågen att väga över! d^_^b
Färdig än?, solen har varit uppe ett tag nu :)
 
Daniel78 skrev:
Färdig än?, solen har varit uppe ett tag nu :)
Lugn och fin apelsin här nu! Jag sitter fortfarande på kontoret och tjänar pengar på att sälja skruv å plankor, så jag ska ha råd att köpa egna skruv å plankor! :cool:
 
erik_n skrev:
Lugn och fin apelsin här nu! Jag sitter fortfarande på kontoret och tjänar pengar på att sälja skruv å plankor, så jag ska ha råd att köpa egna skruv å plankor! :cool:
Det låter som en jobbig omväg, sälj skruv och plankor till frugan direkt istället, så kan hon få bra rabatt, samtidigt som du tjänar pengar, och du får gratis skruv och plank till huset!, eller? :)
 
Smart tänkt Daniel! Problemet är bara att dom plankbitarna jag har på jobbet är monterade i fyrkant med glas i mitten.... Men pluspoäng för kreativt tänkande!! d^_^b
 
erik_n skrev:
Smart tänkt Daniel! Problemet är bara att dom plankbitarna jag har på jobbet är monterade i fyrkant med glas i mitten.... Men pluspoäng för kreativt tänkande!! d^_^b
Är det såna som kallas glasrutor? (förlåt, och nej jag är inte Göteborgare)
 
Sjörre skrev:
Är det såna som kallas glasrutor? (förlåt, och nej jag är inte Göteborgare)
d^_^b
 
Jaha, idag har jag spottat i nävarna. Behöver grunda lite mer panel nu...

3.JPG
2.JPG


1.JPG

Imorgon blir det nog lite målning om vädret tillåter...
 
Redigerat:
erik_n skrev:
Jaha, idag har jag spottat i nävarna.
Det måste ha varit en rejäl loska du la av. d^_^b
 
Raceman skrev:
Det måste ha varit en rejäl loska du la av. d^_^b
Jo jag ringde in farsgubben... Vi jobbade på som djur i 6 timmar. Kapade altantaket, rev gavelspetsen, rev ner mexiteglet, isolera 2 lager och fick upp panelen!
 
erik_n skrev:
rev ner mexiteglet
Och jag som älskar mexitegel :(
 
Daniel78 skrev:
Och jag som älskar mexitegel :(
Lucky you! Det finns ca 2 kubik här, bortskänkes mot avhämtning :wow:
 
erik_n skrev:
Lucky you! Det finns ca 2 kubik här, bortskänkes mot avhämtning :wow:
Hehe, hade du bott lite närmre, och jag fick lasta mer än 750kg på mitt släp så hade jag börjat lasta idag :)

Antar att 2 kubik väger lite :)
 
Daniel78 skrev:
Hehe, hade du bott lite närmre, och jag fick lasta mer än 750kg på mitt släp så hade jag börjat lasta idag :)

Antar att 2 kubik väger lite :)
Då blir det soptippen istället!
 
Mexisten är djävulens påfund! Fast det är lätt o riva ! :)
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.