Status
Tråden går ej att kommentera.
Idag har jag målat resten av MDFen och sedan skruvat ihop allt.
Nu ska det bara slipas-målas-slipas-målas-målas och sedan sättas på plats :/

image.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
Målning idag med.

image.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder


Jag hade glömt bort att jag inte skruvat igen på sidan av fasaden och en mus hade redan börjat sno isolering ;)

image.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Fixat

image.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
Ja mössen är snabba som ***** på att hitta gömställen.
 
MB77 skrev:
Ja mössen är snabba som ***** på att hitta gömställen.
Ja och vi har haft gott om möss på vinden. Får hoppas när fasaden är färdigt att det blir knepigare för dem att komma in.
 
  • Gilla
MB77
  • Laddar…
Idag har jag bara städat och fixat i garaget. Men nu ikväll bokades bröllopsresan och i april bär det av mot Miami en vecka och sedan kryssning i Karibien på Allure of the Seas ;)
 
  • Gilla
maah och 5 till
  • Laddar…
Ha ha! Då e de dig jag sett snickra när jag varit o jobbat i närheten! (Kärleken)
 
verktygsgurun skrev:
Ha ha! Då e de dig jag sett snickra när jag varit o jobbat i närheten! (Kärleken)
Jasså har du jobbat i närheten. Ja föräldrarna bor där ;)
 
Avis på resan, kryssade med ett av deras andra skepp för ett par år sen.. kryssningar är min grej! Nu ska nästa planeras in, till om ett par år..(jubileum bland annat) hehe :D

Ha så jättekul!
 
Det ska bli kul att testa. Har varit intresserad av Oasis of the Seas ända sedan jag såg någon dokumentär om den. Nu är Allure lite nyare och lite större, men samma attraktioner. Vi ska inom Bahamas, St Thomas och St Maarten :)
 
  • Gilla
Snigla
  • Laddar…
Idag har jag målat hela gaveln en gång. Har även dragit kablarna och satt dit vägguttagen som skulle upp.
Efter det körde jag till K-Rauta efter danpih's tips om rabatt på trä-liknande klinker. Kanske inte rätt prioritet då rummet där det ska ligga skall göras ihop med biorummet, men nu är det köpt iaf :)

image.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
D
Du fick 20% av va? För det där priset måste vara utan rabatt?
 
Jajamensan ;). 279kr/m2 tror jag det blev med rabatt :)
 
  • Gilla
danpih
  • Laddar…
D
Dumt av dom att lägga klinkersen sådär bredvid varandra, det ger ingen rättvis bild över hur det kommer se ut om man lägger dom "som man ska".

traklinker_badrum_image-w644.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
Farfalle
  • Laddar…
Jag vet inte hur jag kommer lägga dem. Det blir nog halvförband. Korridoren är bara 1,2m x 3,3m. Vet inte vad som blir snyggast....
 
D
Där vi va så hade dom lagt dom diagonalt med 1/3 förskjutning. Det var snyggt :) Dom hade mörkbrun fog med och inte svart, det smälte in riktigt bra faktiskt.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.