Ettan lös... Varierar med att ha rapé lingon lite då och då...

Men nog börjar väl priserna nå orimliga nivåer? Handlar mitt på eckerölinjen....
 
Grov lös har alltid varit min favorit.. Men eftersom de är så dyrt så brukar de oftast bli Kronan lös.. Om jag inte slänger in nån dosa portion för att mix it up :)
 
Har använt nikitonfritt onico nu i en månad drygt efter att ha tagit ett beslut om att lägga slantarna på annat vettigare samt bli fri beroendet om man nu blir det för suget det finns då kvar efter en härlig saftig bak general.

Nu gäller det bara att bli fri onico annars kan man ju lika bra börja snusa nikotin igen eftersom onicon kostar lika mycket som kronan portion.

Gjorde ju även ett försök 96 med att sluta snusa men de höll bara 4månader drygt..:D
 
carlbanan skrev:
Ettan lös... Varierar med att ha rapé lingon lite då och då...

Men nog börjar väl priserna nå orimliga nivåer? Handlar mitt på eckerölinjen....
Eckerölinjen rules....två stockar snus och två lådor öl.....d^_^b
 
Haha...Ja, fast ölen orkar jag inte kånka med mig... Samma pris som hos en bekant :D
 
Granit lös, och granit portion när jag är på jobbet.

Granit portion 240SEK/stock
 
Granit portion. billigt o bra.
 
Kronan portion pga priset men ska man lyxa till det så blir det ettan lös ....
 
Skruf stark lös sen general blev sur i smaken
 
J.B. skrev:
Skruf stark lös sen general blev sur i smaken
Ja!! Det har tycker jag med, jag trodde det var mina smaklökar som fått fnatt...
Som sagt, nu kör jag Granit lös.

Men skruf stark lös ska jag nog lyxa till med till bärsen ikväll, den har jag inte provat.
 
Prova den är smaskens
 
Är det nån annan än jag som tycker att lössnus i plastdosa är satans påfund? När man packar sin pris mot botten så fastnar den i det där irriterande spåret i botten på dosan och när man ska ta upp den så går den sönder. Varför kan de inte göra plastdosor med platt botten (portion har väl det)?
 
Ni måste väl ändå skämta:O Tråden handlade om vad gör det självare snusar och så köper ni färdigttillverkat snus som inte smakar bra gentemot eget tillverkat snus.
KungsSnus Orginal som smakar som Ettan och Kungssnus grova är dom som gäller för mig.
 
jesus1 skrev:
Ni måste väl ändå skämta:O Tråden handlade om vad gör det självare snusar och så köper ni färdigttillverkat snus som inte smakar bra gentemot eget tillverkat snus.
KungsSnus Orginal som smakar som Ettan och Kungssnus grova är dom som gäller för mig.
Jag tillvekar eget snus :p. Har sneglat på Kungssnus men tycker att de satserna verkar dyra. Det enda som verkar skilja mot andra tillverkare är deras "specialstärkelse". Vet du var det är för något? En påse majsmjöl eller vad?
 
Ola78
esox71 skrev:
Är det nån annan än jag som tycker att lössnus i plastdosa är satans påfund? När man packar sin pris mot botten så fastnar den i det där irriterande spåret i botten på dosan och när man ska ta upp den så går den sönder. Varför kan de inte göra plastdosor med platt botten (portion har väl det)?
Hm, vad snusar du för märke? Min fru läste ditt inlägg och eftersom hon jobbar med snustillverkning reagerade hon. Där hon jobbar är det samma dosor oavsett om det är portion eller lössnus de tillverkar och de dosorna är helt släta invändigt, det enda som skiljer är färg på dosorna och etiketten som sätts på för att se vilket snus det är och att portionssnuset har ett annat lock.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.