Isabellaa Isabellaa skrev:
Haha ja du har helt rätt. Vi båda jobbar ju hemifrån så det hade vi nog stört oss på om vi var för nära. Men funderar på om de mittersta husen kanske ändå är tillräckligt långt bort..
Ja, så länge det är några hus emellan så är det lugnt.
Film som illustrerar att barn låter:
;)

Men har man barn och kan jobba hemma så är det ju guld att ha ganska nära till förskolan under de år som den är aktuell.
 
tensiden tensiden skrev:
Ja, så länge det är några hus emellan så är det lugnt.
Film som illustrerar att barn låter: [media];)

Men har man barn och kan jobba hemma så är det ju guld att ha ganska nära till förskolan under de år som den är aktuell.
Hahahahha :crysmile::crysmile: vi kommer få gå runt med hörselskydd ja jag tänker med att det finns fördelar i ett visst antal år men sen kanske det inte är lika bra förstårs. Mina föräldrar bor nära en skola men inte lika nära och de har aldrig hört något eller störts av den. Men det kanske handlar om att ha nära men inte för nära :rofl:
 
Är man hemma mycket på dagarna så välj ett hus en bit bort. Tyvärr finns det skrikbarn som inte verkar göra annat på rasterna och barnpassare som inte verkar vara intresserade av att få tyst på de små liven.
 
raveper raveper skrev:
Är man hemma mycket på dagarna så välj ett hus en bit bort. Tyvärr finns det skrikbarn som inte verkar göra annat på rasterna och barnpassare som inte verkar vara intresserade av att få tyst på de små liven.
Vi båda kommer kunna jobba rätt mkt hemifrån även framöver misstänker jag så då vill man ju ändå ha lite lugn och ro hemma. Även lekplatsen på andra sidan kan ju vara jobbig att bo för nära.
 
Produkter som diskuteras i tråden
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.