Tack för din kommentar, men nu har jag byggt vårt kök och det blev ju det med köksö. Det har inte gått en dag utan att vi har sagt till varandra "Åh, vilken tur att vi hann ändra oss och inte gjorde ett parallellkök!"... Men smaken är som baken! Huvudsaken är att vi blev nöjda i alla fall... Se bilderna.

Mvh
Mats
 
  • 1.jpg
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • 2.jpg
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Det viktigaste är som du säger att man själv ska vara nöjd! Jag hade också föredragit förslag 1 om jag hade fått välja:). Snyggt jobbat i alla fall och ni har materialval som jag gillar!
 
Bra jobbat! Ser jättfint ut på bilderna. Inte alls som mina bilder i huvudet efter att ha sett ritningen. Du ska snart få chansen att ge igen...
 
Tack! Kul att ni gillade det!

Det är många timmars svett som ligger bakom...
 
Hemmakatten
Tycker det blev jättefint! :) Köksön är pefekt placerad både som arbetsyta, bufféyta och för att lägga ifrån sig dagens post på. :) Innan vi fick vår köksö sa jag att "aldrig i livet vill jag ha en sådan". Nu kan jag inte leva utan den, men, det gäller som sagt att den både fyller en praktisk funktion och att den är rätt placerad.
 
Tycker att förslag 1 är alldeles utmärkt! Kaminen är i ett perfekt läge, enligt mig.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.