TS55 m dubbla skenor 5800 inkl moms o frakt
 
Nu har jag hämtat slipmaskinen och den verkar vara mycket trevlig. Tyvärr hade Festool levererat tre paket med fyrkantiga papper till den trekantiga maskinen. Som tur var ingick ett papper i systainern så nu har jag kunnat leka lite i alla fall. Kanske är det lika bra att jag inte går omkring och slipar på allt hela helgen. Ha en trevlig kväll, nu skall jag korka upp en Chimay!
 
mattiasp skrev:
Nu har jag hämtat slipmaskinen och den verkar vara mycket trevlig. Tyvärr hade Festool levererat tre paket med fyrkantiga papper till den trekantiga maskinen. Som tur var ingick ett papper i systainern så nu har jag kunnat leka lite i alla fall. Kanske är det lika bra att jag inte går omkring och slipar på allt hela helgen. Ha en trevlig kväll, nu skall jag korka upp en Chimay!
haha, tur du fick ett test-papper som var rätt iallafall! Visst var den otroligt lätt o smidig att köra med?
 
Ja, den kommer nog att bli en favorit. Jag har en idé om hur man skall förvara pappren. Jag återkommer till det senare när jag har testat, men nu har jag som sagt inga papper.
 
62_an skrev:
Och till mig - inte att förglömma ;)
Hon var faktiskt med på att vi skulle investera i dammisen, men sticksågen tyckte hon vi skulle vänta med...Men, i träsket så är det tydligen svårt att motstå frestelserna.
Så den är tillsvidare gömd i garaget.
Vi får se om hon märker nåt när jag ska såga till en alu-plåt nu i helgen...Vad jag vet så är hon inte färgblind, så hon borde se skillnad mot den gamla gröna Boschen!
Det är nog bäst att hon får se den i arbete - lättare att motivera ;)

Förresten - kanske man kan få tillbaks ett par tusen vid försäljning av den gamla om man målar om den till svart med ljusgröna detaljer? (den kostade 300:- för 15år sedan) :D
På min favorit-tshirt står det:
"What dear??No,that´s not new! I´ve had that green thingy for ages...!"
Sen står det visst Festool på ryggen..
 
Jag passade också på innan höjningen med:
1 st T 15+3 Li 2,6 Set
1 st Centrotec Systainer
1 st styrskena 2400mm
1 st 20 pack filtersäckar till dammsugarn

Måste bara säga att dom har lyckats så bra med denna nya skruvdragare, vilken fröjd.....
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.