Jag har en LG med direct drive,(om jag nu inte blandar ihop med något annat ) motor sitter utan rem, den vibrerar väldigt lite ens vid snelaster , i övrigt väldigt nöjd och den har hållit i 8 år nu
 
  • Gilla
fixarpelle
  • Laddar…
H hahnson skrev:
Jag har en LG med direct drive,(om jag nu inte blandar ihop med något annat ) motor sitter utan rem, den vibrerar väldigt lite ens vid snelaster , i övrigt väldigt nöjd och den har hållit i 8 år nu
Funderade lite på LG direct drive men hittade inte omdömen och recensioner om dom.
 
F fixarpelle skrev:
Funderade lite på LG direct drive men hittade inte omdömen och recensioner om dom.
Nä de är lite udda, jag köpte min för de var bra pris o den modellen hade bra betyg i råd o rön för massor år sedan, men jag hittade inte några andra recensioner då heller typ ,
 
A
F fixarpelle skrev:
Jag tror att snickaren som vägde in det vet hur ett vattenpass används däremot var inmätningen jag gjorde med laser mer exakt.
Det skiljde totalt 2-3mm vid sockeln mellan vattenpasset och lasern vilket var tillräckligt för att maskinen skulle vandra.
Då kunde han inte användas vattenpass 2-3mm på 60 cm är normalt fall på avloppsrör
 
electroluxaren skrev:
Då kunde han inte användas vattenpass 2-3mm på 60 cm är normalt fall på avloppsrör
Det var skillnaden jag såg när jag mätte in med laser på sockeln och däremellan har maskinen och sockeln flyttats då en reparatör från elektrolux varit och bytt avloppsslangen.
 
K Knorren skrev:
Hmm denna maskinen är bara 40cm djup nertill så det finns risk för att det blir lite vingligt på en förhöjningssockel. Du borde sitta på facit nu. Hur blev det?
Den förhöjningssockeln jag har vandrar lite ibland vid centrifugering så funderar på att silikona fötterna så den limmas fast.
I övrigt är det inte vingligt utan maskinen står bra på sockeln.
 
A
F fixarpelle skrev:
Den förhöjningssockeln jag har vandrar lite ibland vid centrifugering så funderar på att silikona fötterna så den limmas fast.
I övrigt är det inte vingligt utan maskinen står bra på sockeln.
Bulta fast socklen!
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.