Jag behöver också inspration! :)
Är också i full färd med att hänga upp mina två tavlor som jag så snällt fått av en vän. Det är gedigna tjocka plåt tavlor som jag målat om till matt svart. Och det är väl så långt jag kommit idag.

Har hittat på ebay att man får väldigt många träffar om man söker på pegboard hooks, så där har jag några varianter på gång hem.
 
  • Två stora mattsvarta plåttavlor hängda på en vägg ovanför en arbetsbänk i ett verktygsrum.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Gilla
norrbottenssnickaren
  • Laddar…
Jag har tavlor från Jula som jag har kompletterat med hållare från Biltema.
Väggmonterad verktygstavla med organiserade mekaniska verktyg, inklusive nycklar och skruvmejslar.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Jag har dock enbart mekaniska verktyg på min då det alltid var dessa jag fick leta efter. De vanliga verktygen jag använder vid renovering av huset ligger i en FatMax verktygslåda. Övriga verktyg ska få sin förvaring i min MFT-arbetsbänk samt att jag ska sätta in bänkskåp med lådor i förrådsdelen av garaget för att skapa mer bänkyta att jobba på.
 
  • Gilla
badtastex och 1 till
  • Laddar…
Jag har verktygstavlor från Biltema och har inte upplevt att det passar dåligt att få upp verktygen, gäller bara att vara finurlig...

Välorganiserad verktygstavla med skruvmejslar, tänger och nycklar på blå väggpanel över arbetsbänk.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder


Organiserad verktygstavla med verktyg som skruvmejslar, nycklar och tänger på blå bakgrund.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder


Välordnad verktygstavla med upphängda hand- och elverktyg ovanför vit kakelvägg.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
Nilstyko och 8 till
  • Laddar…
smilingcopycat smilingcopycat skrev:
Jag har verktygstavlor från Biltema och har inte upplevt att det passar dåligt att få upp verktygen, gäller bara att vara finurlig...

[bild]

[bild]

[bild]
Imponerande samling prylar! Sista bilden får mig att tänka på Morran och Tobias :crysmile:

Person sitter vid ett skrivbord med en gammal dator och omgiven av verktyg på tapetserade väggar, inrett i retrostil.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
DaErkiman och 1 till
  • Laddar…
En till, dock på helt andra nivåer än undertecknad, som är drabbad av Knipex-Wera-syndrome!
 
  • Gilla
Niklas807 och 1 till
  • Laddar…
kollat på wranglerstars snickeribygge på tuben? tycker inte om allt han gör men endel är snyggt!
 
Copycat, jag saknar korkskruven!
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.