Men att medvetet "misslyckas" för att slippa göra, är ett lite respektlöst sätt att bete sej mot sin fru. Då tycker jag att det är ärligare att försöka hitta på ett sätt som skapar ett samarbete - är man gift, då är det väl ändå tänkt att man ska spela i samma lag och hjälpas åt.
Tänk bara på OM hon får reda på att man medvetet misslyckas ,(finns inga smilies för det)
 
Tyresö

Tänk ;)

Hoppas jag inte behöver skriva mer :)
 
Tyresö
kamilenski skrev:
Tyresö

Tänk ;)

Hoppas jag inte behöver skriva mer :)

Hahaha, jag skulle aldrig våga tänka tanken att vara så oärlig mot min fru - eller rättare sagt, jag skulle få så dåligt samvete pga att hon är som hon är mot mej.... min underbara fru.

Fast även min fru har sina riktigt dåliga dagar, men det händer inte så ofta, hon är ganska tålmodig.
 
Inga kvinnor har dåliga dagar :)
De är perfekta!

Det är vi som är defekta...
 
Tyresö
kamilenski skrev:
Inga kvinnor har dåliga dagar :)
De är perfekta!

Det är vi som är defekta...

Efter att ha funderat en stund, så har jag kommit fram till att du faktiskt har rätt - det är ju faktiskt jag som inte har gjort rätt för mej här hemma, när min fru har en dålig dag. Det är ju faktiskt så det är.
 
Tyresö skrev:
Efter att ha funderat en stund, så har jag kommit fram till att du faktiskt har rätt - det är ju faktiskt jag som inte har gjort rätt för mej här hemma, när min fru har en dålig dag. Det är ju faktiskt så det är.
Du är bra. Riktigt bra !
 
Tyresö
kamilenski skrev:
Du är bra. Riktigt bra !

Tack så mycket!
 
Tyresö skrev:
Tack så mycket!
Och ibland undrar jag om du verkligen pumpar betong... Men med tanke på dina "betong" kunskaper, gör du nog det.
Det är bara att vara glad att ha en "kille" som dig som forum kompis.
Tackar själv.
Dina fiender vet inte vem de bråkar med. Hehe
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.