Tala om felstavning!! :wow:
 
Stefan N skrev:
[länk]
Den har ju få likheter med den på länken han bifogar.
Gå in och anmäl..
 
Jag har anmält nu.
 
Stefan N skrev:
[länk]
Den har ju få likheter med den på länken han bifogar.

Solklart! En sämre maskin som sålts som Makita, Bosch och Hilti,
har även sett där dom blandat Makita med beteckningen GBH 4 DFE
 
Immobil skrev:
Tala om felstavning!! :wow:
Det är nog fullt medvetet. Många puckon ser inte skillnad och köper skräpet i tron att det är en Bosch. När de sen klagar så säger säljaren bara: "Men det ser du väl att det inte är en Bosch, det är ju en Bocsh. Jag kan väl inte hjälpa att du inte kan läsa!" :@

Sånna satans lurendrejare skulle fan skjutas!

Sorry mod. men jag blir så arg så svordomarna hör till.
 
Nu har tradera auktionen avslutats iaf. Det tog lite tid och påtryckningar. De kanske har semester...
 
arwid skrev:
Här verkar det vara en annan skojare / kapat konto, denna gång handlar det om tält och inte verktyg, tidigare auktioner har varit saker för 1-200 kr styck och nu säljer / har han sålt 27 tält för från 500 - 5000 kr styck på några dagar. Betalning skall ske till utländskt konton vars överföring uppges ta 1-3 dagar och leveranstid uppskattas till 7 dagar samtidigt som varje auktion är kort, 2-3 dagar.

För mig luktar det scam lång väg, med tanke på att tälten skall vara nya och så många läggs ut på kort tid, eller det kanske är jag som är ParAnOId :wow:

[länk]

[länk]
Kontot är nu deaktiveratd^_^b
 
Lars i Veda skrev:
Här är en till

[länk]
Redan borta. Alltid bäst att ta en skärmdump om det är något man vill bevara för eftervärlden.
 
Göran.W
Jo visst var det den som låg på tradera
 
Undrar ifall säljaren fick reda på varför hennes annons stängdes ner av Tradera, hon skriver ingenstans i annonsen att det är en Bosch, och 800:- kan den ju vara värd trots att det är en kopia, på tradera hade den nog sålts mycket dyrare..
 
Daniel78 skrev:
Undrar ifall säljaren fick reda på varför hennes annons stängdes ner av Tradera, hon skriver ingenstans i annonsen att det är en Bosch, och 800:- kan den ju vara värd trots att det är en kopia, på tradera hade den nog sålts mycket dyrare..

Vill du betala 800kr för att testa om den är värd det? Visade inte bilden tydligt att den skulle föreställa en bosch? Billiga verktyg har jag hört att man kan få cancer av(har jag för mig) .
Nu tycker jag vi mass anmäler blocket annonsen istället.
 
Anmält!
 
Jag tror hon får det tufft att bli av med sin "Bosch". Anmälde Blocketannonsen med.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.