A
Snigla Snigla skrev:
Vet inte om jag nämnt det innan, jag ”pratar så mycket”.. men vi har handdukskrokar numer på toa (y) känns riktigt lyxigt..

[bild]
Ändå ligger det en blå handduk vid handfatet :geek: skärpning :rofl:
 
thomas33 thomas33 skrev:
Lite onödig lyx!!! :crysmile:
Jag menar det ! Har faktiskt en till sån där krokrad (bredvid duschen).. så det är totalt överflöd av krokar nu..:cool: .. funderar på om man ska hänga lite dekorativa smycken där.. eller hmm..sjalar? Tavlor?

Va fasiken har man alla krokar till..??

.. jag har aldrig haft mer än typ två :oops:
 
Handyman 1 skrev:
Ändå ligger det en blå handduk vid handfatet :geek: skärpning :rofl:
Haha, va fasiken jag hade ju inte hunnit hänga upp den på kroken än! Jag ville ju visa er , mina kära byggahusare, först! (tom borrdammet e kvar, även om du inte ser det - tack o lov) :cool:
 
  • Haha
1
  • Laddar…
Men bara för att, här syns borrdammet... och ni kan se att jag så fint anv hörnet av handdukstorken som krok till min handduk (maken tog resten, han tyckte det var viktigare att hans handduk var varm och torr.....)

En turkos handduk hänger på handdukstorkens hörn i ett badrum med vita kakelväggar och synligt borrdamm.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder


@Handyman 1 - jag ska flytta handduken!
 
  • Haha
  • Gilla
Goteborg och 1 till
  • Laddar…
Snigla Snigla skrev:
Jag menar det ! Har faktiskt en till sån där krokrad (bredvid duschen).. så det är totalt överflöd av krokar nu..:cool: .. funderar på om man ska hänga lite dekorativa smycken där.. eller hmm..sjalar? Tavlor?

Va fasiken har man alla krokar till..??

.. jag har aldrig haft mer än typ två :oops:
Min käresta tjatar om fler krokar, jag svarar, Vi har ju varsin, räcker inte det ??.....men det gör det tydligen inte.
 
  • Gilla
Appendix
  • Laddar…
A
Snigla Snigla skrev:
Men bara för att, här syns borrdammet... och ni kan se att jag så fint anv hörnet av handdukstorken som krok till min handduk (maken tog resten, han tyckte det var viktigare att hans handduk var varm och torr.....)

[bild]

@Handyman 1 - jag ska flytta handduken!
Tack,då kanske jag kan somna...:geek:
 
  • Gilla
Snigla
  • Laddar…
Isakare Isakare skrev:
Min käresta tjatar om fler krokar, jag svarar, Vi har ju varsin, räcker inte det ??.....men det gör det tydligen inte.
Vad ska hon ha dem till då? Extrakrokarna.. :thinking::)
Nån plan?

Mamma hade lite dåligt med förvaring i sitt lilla badrum, så hon satte upp ett par rader med krokar mellan toalett o duschvägg (30 cm).. där tror jag allt hängde haha.. hårfön, skarvsladd, morgonrockar, stora halsband, vardagssjalar, skärp, bomullspåse, hårband.. ja typ allt!!
 
Snigla Snigla skrev:
Vad ska hon ha dem till då? Extrakrokarna.. :thinking::)
Nån plan?

Mamma hade lite dåligt med förvaring i sitt lilla badrum, så hon satte upp ett par rader med krokar mellan toalett o duschvägg (30 cm).. där tror jag allt hängde haha.. hårfön, skarvsladd, morgonrockar, stora halsband, vardagssjalar, skärp, bomullspåse, hårband.. ja typ allt!!
Typ det din mamma har kommer nog hamna på krokarna, inget jag riktigt gillar.
Jag gillar lagom med grejer på rätt plats, hon gillar överflöd av grejer typ överallt.
 
  • Haha
Snigla
  • Laddar…
Jaaaaggg smmmäääälllttteeeeerrrrr..... pust :sweat: det är för varmt !
 
Nonsens. Det är skööönt! Så här skulle det vara 365 av årets dagar. :beer::cool:
 
  • Wow
Snigla
  • Laddar…
Nej aldrig. Möjligen om man var ledig året runt. 25 grader är på gränsen ;)
 
  • Gilla
Snigla
  • Laddar…
Lysande! Både drägligt klimat och ekonomiskt oberoende! Ännu bättre! :cool::beer:
 
  • Haha
Snigla
  • Laddar…
Klippte av pälsen på hunden (mår dåligt av värmen) idag..

Hund ligger på gruset för att kyla magen på en varm dag.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder


Nu ligger hon på svala gruset o kyler magen.. jag sitter på trappen och.. Hmm haha kyler arslet? (Trappen är ju svalare än luften!).. maken ligger i solstolen på baksidan och tittar på nån serie..

ingen kan va inne.. pust
 
  • Haha
Appendix
  • Laddar…
A
Ingen ac inne?
 
Handyman 1 skrev:
Ingen ac inne?
Nä.. ingen fläkt heller :sweat:

Alltså, nu är det som värst.. börjar bli svalare ute (än inne i huset).. så husets väggar blir till element..

Det har verkligen både sina för- och nackdelar med att bo i gammalt stenhus.. på dagen är det ju ganska svalt inne ((y) ).. men just när temperaturen inne och ute möts o passeras.. så gassar värmen in i huset från stenväggarna.. (pust)..

...om ett par timmar är det lugnt igen (och svalare).
Nu står dock fönstren på vid gavel!
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.