Skulle tro att fukten är ett betydligt större problem än värmen i en bastu. Det blir inte varmt längs golvet. Högtalare brukar vara gjorda av papper, knappast optimalt.
 
  • Gilla
AndersS
  • Laddar…
LevaLivet LevaLivet skrev:
Bara för att en produkt existerar betyder det inte är den är bra, men har inte testat dessa så dom kanske är helt fantastisk iofs, trots än mer onödigt förbrukande av resurser.

Men trots dina fantastiska lösningar på problemet kommer jag absolut inte ställa mina egna golvhögtalare under laven i bastun, återgår till ursprungsfrågan och hoppas att mitt intresse kan släckas genom att få ett svar om hygien-/tvätt aspekten från personen som lever med högtalaren placerad där :cool:
Ser nu att du undrar hur personen i inlägget över som HAR golvhögtalare under laven gör det.


Men om lösningar är fantastiska eller inte kan vara det samma. Om du har utrustning som inte är vattentåligt under laven så är generella principer de samma oavsett om JAG har det samma problemet själv.
1) undvik stora mängder vatten
2) begräns behovet för spolandet(sittunderlag/handduk)
3)ta ut/flytta högtalare vid tvätt
4) byt högtarare vid behov om önskan om att spola är större än behovet att skydda utrustningen.
5) ge fan i att spola

förväxlade dig med trådstartaren och uppfattade frågan mera lösningsorienterat

mvh
Sakke
 
Redigerat:
D drsakke skrev:
märklig sarkastisk svar.
Men ser ju nu att du kanske undrar hur personen i inlägget över som HAR golvhögtalare under laven gör det.
Var svårt att se utifrån hur du formulerade dig

om lösningar är fantastiska eller inte kan vara det samma. Om du har utrustning som inte är vattentåligt under laven så är generella principer de samma oavsett om JAG har det samma problemet själv.
1) undvik stora mängder vatten
2) begräns behovet för spolandet(sittunderlag/handduk)
3)ta ut/flytta högtalare vid tvätt
4) byt högtarare vid behov om önskan om att spola är större än behovet att skydda utrustningen.
5) ge fan i att spola

mvh
Sakke
Ok

Edit; lätt med missförstånd. Snällt av dig att försöka hjälpa TS :)
 
Redigerat:
  • Gilla
drsakke
  • Laddar…
Redigerat svaret ngt
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.