N nht1 skrev:
Vad tror ni om färger? Kan tänka mig ljus ljus gråa luckor typ 2000N.

Vad för färg eller mönster på Kakel/ mosaik?
2000-n eller 2500-n funkar bra, neutralt och behaglig nyans mot dom vita väggarna.
Kromade knoppar om du tänkt köra Grundtal så får du ihop helheten.
Spisfläkt har du tex Udden fr IKEA
Kromad spisfläkt från IKEA monterad på en vit tegelvägg ovanför kokande kastruller på en spis.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder


Har du tänkt att bygga på väggskåpet vid fönstret så det åxå går hela vägen til tak? Kan vara en väl värd tanke att slippa damsamlande och dessutom få med förvaring. Om du ändå ska lacka om bef så kan du välja en billig vit lucka och få den i samma nyans
 
Finns det någon som har tips på om och hur det skulle gå att få plats med en 45cm diskmaskin?
 
Någon som har tips på vart man kan köpa en prisvärd bänkskiva som passar till ljusgrå luckor? Är det laminat så måste det vara av bra kvalitet. Tyckervdet är svårt när jag var på Bauhaus och kikade :(
 
Hej, om jag var du hade jag bytt allt på spisväggen. Jag hade placerat häll och ugn i skåp sen 45cm diskmaskin sedan 60cm ho skåp. Detta går nog om du tar bort bänkskivan under fönstret. Sedan likadana handtag överallt samt en kåpa över häll. Ikea har ett billigt stänkskydd som kan ge lite färg. Ikea eller Kvik har bra priser! Visa gärna slutresultatet.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.