Kompani Svan.
 
Jag tittar på de norska stugfixarna.
Fantastisk natur de rör sig i och väldigt fina tillsnyggningar av stugorna de tar sig an.
 
  • Gilla
Lill72 och 2 till
  • Laddar…
T
Keiller Keiller skrev:
Jag tittar på de norska stugfixarna.
Fantastisk natur de rör sig i och väldigt fina tillsnyggningar av stugorna de tar sig an.
Helt klart bästa byggprogrammet någonsin, sjukt snygga ombyggnader som görs och man får se mycket av byggandet och inget socialt trams med stugägarna.

Den svenska kopian Stugdrömmar med Sofia Wistam är ju en katastrof i jämförelse.
 
  • Gilla
Keiller
  • Laddar…
galento
Keiller Keiller skrev:
Jag tittar på de norska stugfixarna.
Fantastisk natur de rör sig i och väldigt fina tillsnyggningar av stugorna de tar sig an.
Instämmer , underbara program och natur.
 
Maria T
Gränsbevakarna Sverige. Gillar alla realityserier som handlar om flygplatser, hamnar o liknande. Kanske allra bäst är "Border Security: Australia" - vet inte hur många resande från Asien har svårt att förstå att torkad fisk är också fisk.
 
  • Gilla
  • Älska
galento och 3 till
  • Laddar…
Maria T Maria T skrev:
Gränsbevakarna Sverige. Gillar alla realityserier som handlar om flygplatser, hamnar o liknande. Kanske allra bäst är "Border Security: Australia" - vet inte hur många resande från Asien har svårt att förstå att torkad fisk är också fisk.
Sett många säsonger med yngsta sonen.
-Vadå, får jag inte ta med mig detta?!
🤦

Här ser vi Över Atlanten. ⛵
 
  • Gilla
Åsa Lund och 1 till
  • Laddar…
 
  • Gilla
Dilato
  • Laddar…
Fire Country
 
  • Gilla
Maria T
  • Laddar…
FredrikR FredrikR skrev:
Fire Country
Bra?
 
Ahsoka avsnitt 5
 
Alfredo Alfredo skrev:
Bra?
Sett 1½ avsnitt så här långt, helt ok.
Mycket eld och elände som måste lösas.
 
  • Gilla
Maria T och 1 till
  • Laddar…
Maria T
FredrikR FredrikR skrev:
Sett 1½ avsnitt så här långt, helt ok.
Mycket eld och elände som måste lösas.
Gillar Fire Country, skådespelare som jag aldrig tidigare sett vilket jag tar som ett bra tecken - ingen tidigare karaktär som jag kan haka upp mig på.
Tyvärr inser jag, när jag ser på Fire Country, att det börjar rinna ut på riktigt med säsonger av Chicago Fire som är min "all time favorite"-serie sen CSI började, var det 2000?
Men Blue Bloods verkar ha kommit med en ny säsong..
Tittar på TV i snitt två timmar om dagen, om ens det, och oftast nåt på BBC eller National Geographic.
 
  • Gilla
FredrikR och 1 till
  • Laddar…
 
  • Gilla
FredrikR
  • Laddar…
Avgrunden

 
 
  • Gilla
FredrikR
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.