Inga vertyg och maskiner i år heller. Kan bero på att de vet att jag inte vill ha Tjing-Tjongmaskiner...Eller rättare sagt, jag har avböjt maskiner i julklapp då de inte har en aning om vad jag vill ha och skriver jag Festool sänksåg på önskelistan får de dåndimpen.

Bästa presenten? Helt klart en skitful tomte gjord av en ÄGGKARTONG!!! Dottern på 5 år har gjort den själv på dagis. Men den var absolut höjdpunkten bland allt annat som jag inte behöver.
 
Det jag fick förutom kompressor och spikpistol var kräksjukan på julaftonen. Undrar om det var ett straff? Tjejen och svärmor drabbades oxå.

God fortsättning på er alla!

Lagavulin
 
Kläder från frugan och lillkillen. Svärmor och svärfar fyllde på hushållskassan med kontanter, nu återstår det att se vad morsan och farsan har att komma med ;)
 
Lagavulin skrev:
Det jag fick förutom kompressor och spikpistol var kräksjukan på julaftonen. Undrar om det var ett straff? Tjejen och svärmor drabbades oxå.

God fortsättning på er alla!

Lagavulin
Att svärmor åker på kräksjuka är väl inget straff?

Vi är ditbjudna i morrn, kan du skicka över lite dit så vi får ställa in?
 
Cheesus skrev:
Hände olyckan på en P-plats?.....:)
Hände hemma på garaguppfarten och den som backade på är en del av familjen...
...hade dock varit kul om P-plats blivit på körd på P-platsen!? ;)

phl skrev:
Men herregud, hur kan fjädrarna gå sönder på en bil som har garanti? Eller det är ingen nybilsgaranti du pratar om?
Ingen nybilsgaranti men dock så får jag med all säkerhet fjädrarna på Goodwill.
 
G
Knäckta framfjärar.........?
Då far tankarna osökt till FORD,huuuuuuuuu hemska tanke.
Men ok,snart e de HJUL igen.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.