Lika här, men ibland funkar det och ibland inte... Vista ultimate och Firefox 13.01
 
Tapatalk funkar bra men ser ut som f...n i safari.
 
Surfar nu på paddan och där är det inte mycket som är rätt. Ser riktigt mysko ut.
 
MB77 skrev:
Surfar nu på paddan och där är det inte mycket som är rätt. Ser riktigt mysko ut.
Varför använder du inte tapatalk?
 
Ser OK ut för mig som kör IE8 och Windows XP iallafall...
 
Thomas59
Funkar fortfarande inte och inloggningsfältet längst upp i browsern visas ej heller. Inloggningen kom dock upp på "sidan" när jag klickade på "Skriv svar"
 
Fungerar på min ena dator, men inte på den andra. Samma dns och isp
 
Ser inte bra ut här, oberoende av browser. (Övriga internet ser dock ut som vanligt, jag har kollat!)Är det mobil-versionen man får in kanske?
 
Skönt att byggahus-appen klarar sig utan CSS filerna.

Sent from my LT22i using Byggahus
 
Hos mig ser det ut som skit. All formatering i "forumramen" är borta, allt skrivs som vanlig brödtext huller om buller. Och det går trögt som bara den. Länge väntar den på och laddar ner info från "bhstatic.se". Kör FF 12.0. Snälla, gör något. Backa tillbaka till en tidigare scriptutgåva eller nå't, jag är ju beroende av ByggaHus-forumet ! Men som det ser ut nu är det i princip oanvändbart....
 
Nimajneb skrev:
Varför använder du inte tapatalk?
Använder både Safari och Tapatalk, fast på paddan är det nog oftast Safari, och på mobilen är det självklart Tapatalk.
 
För mig verkar allt helt normalt. Firefox/Debian. "latest/stable" av allt.
 
Hepp, rättning. Nu fungerar det inte på min andra dator heller..!
 
Vi kollar på det så fort som möjligt. Tack för felrapporten.
 
Godmorgon Per,
Måste varit en tuff natt då det tog så lång tid att inse att levebrödet håller på att falla sönder o samman ;)
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.