E
blackarrow blackarrow skrev:
Är man lite lagom ordblind försvinner hela köket. :p Kanske autokorrelationen gjorde att ett k blev ett p, (du ser, autocorrect ställer lätt till det).

Michael nämner ett affärscentrum. Johan svarar och skriver kökcentrum. Jag tror det skulle stått köpcentrum.
Kök nämns annars inte alls i tråden.

Om köpcentrum med eget ställverk kan ha problem med höga kortslutnings strömmar vet jag inte. Inte min branch. Kanske grova ledningar till centraler och korta gruppledningar kan ge höga kortslutningsströmmar?
Snyggt försök till räddning.
Bara det att hen skrev kökscentrum.

Sen är det ovanligt att byggda hus har inbyggda köpcentran.

Oavsett vad är jag övertygad om att det inte ligger något av vikt i det inlägget, då hade en förklaring kommit för längesedan.

Låt den falla i glömska igen, Tråd skaparen skrämdes nog bort av svaren känns det som.
 
Fairlane
E El-Löken66 skrev:
Snyggt försök till räddning.
Bara det att hen skrev kökscentrum.
Felstavningar eller autokorrigering som ställer till det har vi väl alla råkat ut för, så det är väl inte omöjligt?
Häromdagen skrev jag om Tesla model 5, när jag menade Tesla model S. Ingen autokorrigering, inte ens en direkt felstavning, bara ett kort hjärnsläpp. Spelar nog ingen större roll.

E El-Löken66 skrev:
Sen är det ovanligt att byggda hus har inbyggda köpcentran.
Beror väl på storleken på hus? Om man räknar mall of Scandinavia som ett hus så är det inte helt ovanlgit.
Kökscentrum då, vad är det? Ett vanligt kök i en villa? Betänk att inlägg #15, som du stör dig på var ett svar på ett inlägg där det stod "affärscentrum", vilket väl kan tolkas som ett köpcentrum?

E El-Löken66 skrev:
Låt den falla i glömska igen, Tråd skaparen skrämdes nog bort av svaren känns det som.
Ja, eller så fick hen ett svar som var tillräckligt eller så hände något annat. Tråden är gammal, men jag håller med, vi låter den falla i glömska igen.
 
  • Gilla
  • Haha
Uffe A och 2 till
  • Laddar…
E
Fairlane Fairlane skrev:
Felstavningar eller autokorrigering som ställer till det har vi väl alla råkat ut för, så det är väl inte omöjligt?
Häromdagen skrev jag om Tesla model 5, när jag menade Tesla model S. Ingen autokorrigering, inte ens en direkt felstavning, bara ett kort hjärnsläpp. Spelar nog ingen större roll.


Beror väl på storleken på hus? Om man räknar mall of Scandinavia som ett hus så är det inte helt ovanlgit.
Kökscentrum då, vad är det? Ett vanligt kök i en villa? Betänk att inlägg #15, som du stör dig på var ett svar på ett inlägg där det stod "affärscentrum", vilket väl kan tolkas som ett köpcentrum?


Ja, eller så fick hen ett svar som var tillräckligt eller så hände något annat. Tråden är gammal, men jag håller med, vi låter den falla i glömska igen.
Du kan läsa mer om definitionen av olika hudtyper enligt PBL här.

Förstår att ni börjar bli hyfsat desperata nu och greppar efter eventuella halmstrån men jag tror knappast byggarna som utförde MoS diskuterade hur de skulle gå tillväga på denna sida, i så fall har jag missat detta.

Men visst, att AC kan ställa till det ibland kan jag sträcka mig till, nu har jag kökscentrum inlagt som förslag i min ordlista, om detta är Johans fel vet jag inte men det känns inte som ett riktigt ord, snarare ett företag.
 
Fairlane
E El-Löken66 skrev:
Du kan läsa mer om definitionen av olika hudtyper enligt PBL här.
Det står inget om olika hudtyper på den sidan, men tack för att du oavsiktligt visade på att det förekommer felstavningar...
 
  • Haha
  • Gilla
[SKPG]Zamora och 6 till
  • Laddar…
E
Är det verkligen möjligt att Johan, TommiB och Bergendorff var uppe vid 1:06 för att garva åt detta inlägg, skulle tro nej.

Ja, det blev något fel, jag är övertygad om att jag skrev hustyper, hur och varför det kom som hudtyper vet endast hinduismens alla gudar, eller om moderator kan svara på det kanske.

Men nu börjar vi sväva iväg, vi kan nog konstatera att Johans påstående att det skulle finnas ovanligt höga kortslutningsströmmar i folks kökscentrum inte var riktigt.
 
Fairlane
E El-Löken66 skrev:
Är det verkligen möjligt att Johan, TommiB och Bergendorff var uppe vid 1:06 för att garva åt detta inlägg, skulle tro nej.

Ja, det blev något fel, jag är övertygad om att jag skrev hustyper, hur och varför det kom som hudtyper vet endast hinduismens alla gudar, eller om moderator kan svara på det kanske.

Men nu börjar vi sväva iväg, vi kan nog konstatera att Johans påstående att det skulle finnas ovanligt höga kortslutningsströmmar i folks kökscentrum inte var riktigt.
Ja eller så skrev han inte "folks kökscentrum". Du har ju till och med själv skrivit "det känns inte som ett riktigt ord". Varför kan du inte bara inse att det kan varit en felskrivning?

Eller så drar vi slutsatserna att:
  • Johans påstående att det skulle finnas ovanligt höga kortslutningsströmmar i folks kökscentrum inte var riktigt.
  • Lökens påstående att PBL beskriver olika hudtyper inte var riktigt
 
  • Gilla
El-Löken66 och 1 till
  • Laddar…
Löken, vi garvade inte åt att det som så ofta blev tokigt när du skrev utan åt Fairlanes fyndiga kommentar.
 
E
J Johan456 skrev:
Löken, vi garvade inte åt att det som så ofta blev tokigt när du skrev utan åt Fairlanes fyndiga kommentar.
Men hur stor sannolikhet att samtliga postat exakt 1:06?

Har för mig det blev tokigt när du skrev, men vi har rett ut detta redan, troligen hade du autocorrekt igång.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.