Chemtrails är ruskiga saker, och vi ser bara början..... Synd att så få demonstrerade på M-platsen.
 
Min gissning var ganska nära alltså.
 
GK100 skrev:
Chemtrails är ruskiga saker, och vi ser bara början..... Synd att så få demonstrerade på M-platsen.
Har det varit en demonstration ? Den missade jag. Synd. Jag hade kunnat ta på mig min finaste foliehatt och ställt upp för en god sak.
 
  • Gilla
hantverkare1 och 1 till
  • Laddar…
Chemtrails är allvarliga saker.

Det var ett jäkla liv på någon gubbe här på Gotland för att dom skymmer solen över hans sommarstuga.

Han verkar inte ha tänkt igenom saken ordentligt.

Personligen tror jag att det är en antifeministisk konspiration för att inte brudarna skall ligga och lata sig på stränderna när det finns golv att skura.
 
  • Gilla
hantverkare1
  • Laddar…
b8q skrev:
Min gissning var ganska nära alltså.
Japp!

Du vinner en rosa elefant i valfri färg :)
 
  • Gilla
roland53
  • Laddar…
hantverkare1 skrev:
Japp!

Du vinner en rosa elefant i valfri färg :)
Attans att man inte vann gissningstävlingen. Jag som alltid önskat mig en rosa elefant i valfri färg. :mad:

Tröstar mig med att jag slipper att betala vinstskatt. :rolleyes:
 
mycke_nu skrev:
Chemtrails är allvarliga saker.

Det var ett jäkla liv på någon gubbe här på Gotland för att dom skymmer solen över hans sommarstuga.

Han verkar inte ha tänkt igenom saken ordentligt.

Personligen tror jag att det är en antifeministisk konspiration för att inte brudarna skall ligga och lata sig på stränderna när det finns golv att skura.
Han är lyckligt ovetande om att han blir drogad till passivitet för att inte upptäcka alla globala konspirationer som multinationella företag och stater står bakom.
 
Jag vet inte riktigt om man ska skratta eller gråta...den starkaste känslan jag känner är nog ändå sorg, sorg över att en människa ska vara så totalt uppe i det blå..."tadum disch"

https://www.youtube.com/watch?v=pq9xQGU3DBI
 
Mikael_L
Paxman skrev:
Jag vet inte riktigt om man ska skratta eller gråta...den starkaste känslan jag känner är nog ändå sorg, sorg över att en människa ska vara så totalt uppe i det blå..."tadum disch"

[länk]
Mest imponerad blir jag av reportern.

Själv skulle jag aaaldrig klarat av att hålla mig i 8 minuter utan att börja argumentera emot, komma med svåra motfrågor, börja skratta eller åtminstone hånle lite ...
 
Jösses, kunde bara se två minuter. Skrattade så jag fick andnöd.
 
Den här MP-politikern är väl ändå snäppet bättre?
https://www.youtube.com/watch?v=GT_dGITzzOU

ALLT är en konspiration, inklusive den där hemliga planeten som gömmer sig bakom solen :)

PS
Kan jag inte få ett tröstpris i alla fall?
Jag gissade ju att något blåst in från grannen.

PS2
Glömde länken :surprised:
 
Redigerat:
KnockOnWood skrev:
Den här MP-politikern är väl ändå snäppet bättre?

ALLT är en konspiration, inklusive den där hemliga planeten som gömmer sig bakom solen :)

PS
Kan jag inte få ett tröstpris i alla fall?
Jag gissade ju att något blåst in från grannen.
Självklart. Tröstpriset är en rosa ekorre i blått.

PS
Vilken MP politiker?
 
Paxman skrev:
Jag vet inte riktigt om man ska skratta eller gråta...den starkaste känslan jag känner är nog ändå sorg, sorg över att en människa ska vara så totalt uppe i det blå..."tadum disch"

[länk]
Shit!
Ska vi ha såna tomtar i riksdagen?
Till och med jag hade gjort mer nytta där.
 
Obehagligt
 
hantverkare1 skrev:
...Ska vi ha såna tomtar i riksdagen?.
Alltså det är helt makalöst vad vi har för människor inom politiken. Nästan den största klassikern som nu är några år gammal är ju MP-politikern som inte kunde förstå varför biltillverkarna inte satte små vindsnurror på elbilarna som kunde ladda batterierna...då behövs ju ingen annan energikälla...

Paris_Tuileries_Garden_Facepalm_statue.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder


EDIT:

Han var visst vänster...https://www.youtube.com/watch?v=xa2Cag9OrHc
 
Redigerat:
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.