Om du vill få ner kostnaden hade jag gjort veranda endast på ena sidan om huset och istället breddat den lite. Som det är nu går det åt väldigt mkt virke, men den går inte ens att använda till ett riktigt matbord eller loungeset. Sen vilken sida man vill lägga den på kommer ju bero på hur huset ligger på tomten. Men från en som själv har hus med rejäl uteplats under tak kan jag säga att det är guld värt!
 
  • Gilla
BirgitS
  • Laddar…
Verkar bli i prisklass med Älvsbyhus om Min kalkyl håller. Felkällor finns. Svartvit ritning av ett trähus i snitt, med synlig stomkonstruktion, två våningar, veranda och sadeltak.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
T ToreJ01 skrev:
Verkar bli i prisklass med Älvsbyhus om Min kalkyl håller. Felkällor finns.[bild]
Two bathrooms plus kitchen VVS - for 200,000 with materials - hardly possible. So is the electrical installation. But I sincerely wish you luck. One time more: I very like your work in Sketchup - great job!
Can you used any extension for structure or only native tools?
 
S sturnus skrev:
Two bathrooms plus kitchen VVS - for 200,000 with materials - hardly possible. So is the electrical installation. But I sincerely wish you luck. One time more: I very like your work in Sketchup - great job!
Can you used any extension for structure or only native tools?
Only native tools used. I didint see any good extensions for house constructions.
 
T ToreJ01 skrev:
I didint see any good extensions for house constructions.
Medeek extensions for wall, slab, trys, stairs, but is't free :(
 
S sturnus skrev:
Medeek extensions for wall, slab, trys, stairs, but is't free :(
Well, it seems impressive but it's optimized for Us house construction and i think u will soon enough run in to some limitition.
 
T ToreJ01 skrev:
Well, it seems impressive but it's optimized for Us house construction and i think u will soon enough run in to some limitition.
From what I've seen, they're highly configurable, but I don't use them either. For construction I use another program, Sketchup for quick conceptual designs and visualizations.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.