[quote author=Coolman

Kommer en hantverkare med digitalmätare så skulle jag ej välja honom då han verkar dyr. Hellre nån med trä-mått-stock ;)[/quote]

Ja och säkert väljer du snickaren som skruvar alla skruvar med skruvmejsel också. NOT
 
tomtletare skrev:
Ja och säkert väljer du snickaren som skruvar alla skruvar med skruvmejsel också. NOT
Ja, det är inte många skruvar i ett badrum så visst väljer man en med klassiska verktyg :D
 
Ja, det är inte många skruvar i ett badrum så visst väljer man en med klassiska verktyg
Ho ho i vårt badrum har jag o sambon skruvat ca 500 skruv och jag kan ju säga att det inte var med en skruvmeisel iallafallwink.gif
 
Och jag är tacksam för att vi aldrig byggt nytt hus, "bara" reparerat gamla :)
Dessutom bor vi i en liten ort där alla känner alla, ingen hantverkare vågar göra fuskjobb här, för det är ute på "byn" efter en kvart ;D
 
Hoffsan skrev:
Ho ho i vårt badrum har jag o sambon skruvat ca 500 skruv och jag kan ju säga att det inte var med en skruvmeisel iallafall[bild]
Jag kan få fram till 16 skruvar i mitt badrum.... Innerpanelen använde jag spik iofs... kanske blir det en hel del med gips skivor....
 
Det kan du lita på ;) Så även i taket...
 
  • cyril2.JPG
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Produkter som diskuteras i tråden
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.