Hur har det gått? :)
 
Det har stått still med renoveringen sen sist jag lade upp bilder. Lukten finns kvar men inte lika tydlig. Väntar på offert från röris för att byta ut/lägga om rör. Ska i samband med det jobbet ta ut golvplanken och suga bort spån o skit i bland reglarna sen lägga ny spånskiva.

Har med detta mycket funderingar kring läggning av klinkers och hur mycket det bygger upp och om man kan sänka reglar för att kompensera, vill inte ha en jättetröskel. Nån som vet?
 
Nu la jag inte klinker men jag sänkte reglarna för att inte få någon jättehöjning av tröskel utan jag ville ha samma nivå på golvena både i badrum å hall. Tycker det ser jävligt illa ut när man få kliva upp 5/8/10 cm för att ta sig in i badrum
 
V Vector skrev:
Nu la jag inte klinker men jag sänkte reglarna för att inte få någon jättehöjning av tröskel utan jag ville ha samma nivå på golvena både i badrum å hall. Tycker det ser jävligt illa ut när man få kliva upp 5/8/10 cm för att ta sig in i badrum
Hur gick du tillväga? Var det en våning under eller kunde du "jobba ostört"?
 
Jag tog bara lilla cirkelsågen och kapade bort 3cm å sen förstärke jag upp bjälklaget med några 45× 145. Jobba ostört?? Detta var på 1vån å jag har tvättstugan under i källare
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.