Snickeriet i Nynäshamn är duktiga på trappor, både standard och speciallösningar
 
tommib
Mr9 skrev:
Snickeriet i Nynäshamn är duktiga på trappor, både standard och speciallösningar
Heter firman så? Jag hitar inget på Google med det namnet, däremot finns det flera snickare i Nynäshamn.
 
Wiklunds ledstångssnickeri i långnäs/piteå kan garanterat fixa men det blir inte gratis
 
Piteå känns lite off i detta sammanhang. Och i alla andra sammanhang också för den delen....:=)
 
MathiasS skrev:
Denna gissar jag: [länk]
Nej, Snickeriet Nynäshamn når du Fredrik på 0708156551
 
tommib skrev:
Heter firman så? Jag hitar inget på Google med det namnet, däremot finns det flera snickare i Nynäshamn.
Snickeriet Nynäshamn når du Fredrik på 0708156551
 
MathiasS skrev:
Piteå känns lite off i detta sammanhang. Och i alla andra sammanhang också för den delen....:=)
Men vänta nu - Jag är ju från Piteå.... :mad:
 
  • Gilla
Pagno
  • Laddar…
slacker skrev:
Men vänta nu - Jag är ju från Piteå.... :mad:
Inget att gnälla över! Betänk att de är från "fjollträsk", lid med dem istället och gläd dig över att de stannar där! ^^
 
Haha, något är hysteriskt roligt nu men jag är för trött för att kunna formulera poängen i skrift såhär dags, men det måste hänga ihop med att slacker nu bor granne med mig här i fjollträsk.
 
MathiasS skrev:
Haha, något är hysteriskt roligt nu men jag är för trött för att kunna formulera poängen i skrift såhär dags, men det måste hänga ihop med att slacker nu bor granne med mig här i fjollträsk.
Missade det!
Eller inte... ^^:D
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.