Hej

Jag tar upp denna tråden igen då jag har samma problem, men nu finns inte produkten i fråga på Conrad längre. Har någon ett annat tips på liknande termostat eller annan fungerande lösning? Med tanke på vad badrummet har kostat så är det inte extremt priskänsligt, jag betalar gärna någon/några tudenlappar för en snygg och smart lösning.

MVH
Magnus
 
Den från Conrad som pelle242 anger är snarlik den jag har installerad (fast snyggare:mad:).
Nu är vi inne på andra säsongen och jag tycker fortfarande att den fungerar bra.
 
Tack för hjälpen, den verkar ju bra. Men nu verkar det som att den inte passar på min ventil, de hänvisar till ett adapterkit som är tillbehör men jag hittar inte det kittet. Ingår det?
MVH
Magnus
 
Vad har du för ventil?
 
Tja, det kan jag nog inte riktigt svara på. Men i länken stod det att den är för M30 gänga med 1,5 stigning. En snabb mätning med inexakt metod ger att jag har nog M24 eller liknande, stigningen har jag inte en aning om.
MVH
Magnus
 
Jag har en LK styrning till övers om det kan vara intressant. Kanske i fel prisklass men man kan ju alltid fråga.
Det är med 3 termostater och 4 reglerventiler men den klarar betydligt fler. PM om det är intressant.

/Emil
 
  • 1385500566110.jpg
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
topfrog skrev:
Tja, det kan jag nog inte riktigt svara på. Men i länken stod det att den är för M30 gänga med 1,5 stigning. En snabb mätning med inexakt metod ger att jag har nog M24 eller liknande, stigningen har jag inte en aning om.
MVH
Magnus
Lägg upp en bild så kan säkert någon säga vad det är.
 
topfrog skrev:
Tack för hjälpen, den verkar ju bra. Men nu verkar det som att den inte passar på min ventil, de hänvisar till ett adapterkit som är tillbehör men jag hittar inte det kittet. Ingår det?
MVH
Magnus
I kittet jag köpte från Conrad ingick det några adaptrar, minns dock inte vilka. Du kan ju alltid chansa. Det är ju full returrätt.
 
Produkter som diskuteras i tråden
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.