H
yonna yonna skrev:
Önskar tips på vettig trådlös skrivare till laptop/mobil och som inte är alltför dyr och vars foton blir bra/hyfsade.

Min 15åriga Brother funkar fortfarande men tar för stor plats på skrivbordet och färgpatronerna är dyra.
Bläckstråleskrivare kan man ha om man skriver ut varje dag, alt. Sätta på den varje dag så rengöringsprogrammet sätter igång annars slammar den igen. Bläcktoner är dyra.
Skriver du fakturor så satsa på en laserskrivare, måste du ha färg på fakturorna och om det är din logotyp som skall vara i färg, beställ förtrycka från ett tryckeri.
Vad använder du skrivaren till och i vilken utsträckning? Skriver du ut varje dag? Skriver du ut i färg i perioder då är det billigare att köpa en billig färdskrivare där patronerna ingår. Det finns ju laserskrivare i färg också.
Så mitt råd är fundera på vilken typ av skrivare som passar dig bäst.
 
Jag gjorde samma resa för något år sen ungefär, och det slutade med att jag köpte den här;
https://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=5242541

Har funkat utmärkt än så länge ...

Nu kostar den ju dock en tusenlapp mer än jag gav, så frågan är väl om den är prisvärd nuförtiden ..

Edit: både trådlös och hyfsade foton var våra krav .. bilderna duger utmärkt för tonåringarna att skriva ut "idolfoton" som de klistrar väggarna med, så färgtonersarna (!?) börjar ta slut .. :)
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.