KnockOnWood skrev:
Visst ja, hade glömt att ni mest äter ute på kvarterskrogen :rolleyes:
vare sig man äter hemma eller borta vilar matbordet fler timmar/dygn än den är dukad. Om man inte har middagsdukningen redo inför nästa rond ;)

Dukat matbord med glas, tallrikar och ljus samt en bukett rosor i vattenglas.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
AndersMalmgren och 1 till
  • Laddar…
Precis min tanke, inte ens om man har sittning varje dag kommer man upp i lika många timmar som bordet står oanvänt :)
 
Det har blivit mer äta hemma sen grabb nummer två kom upp i krypa ålder :)
 
AndersMalmgren skrev:
Det har blivit mer äta hemma sen grabb nummer två kom upp i krypa ålder :)
Då måste jag tyvärr rekommendera vaxduk de närmaste 5 - 10 åren ;)
 
tommib
Eller högtryckslaminat. Även om vår grabb faktiskt lyckades göra märken i den med en gaffel....
 
  • Gilla
BirgitS
  • Laddar…
Ikeaspjälsäng monterad, jag som lovade mig själv inga möbler från Ikea :)

Monterad vit Ikea spjälsäng i ett ljust rum med trägolv.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder


Stora grabbens säng är iaf från danska Manis-h verkar rätt välkonstruerad. Säga vad man vill om danskar (1520 never forget!) men de gör faktiskt bra möbler

Oöppnade lådor från IKEA och Manis-h med barnsängar redo för montering i ett rum.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
AndersMalmgren skrev:
Precis min tanke, inte ens om man har sittning varje dag kommer man upp i lika många timmar som bordet står oanvänt :)
Det gäller ju det mesta man har i en bostad - inte minst en toalett som är mera av en "inredningspryl" än ett nyttopryl. Hur många minuter per dag sitter man egentligen på muggen? :D
 
Absolut, där av har KOW feeeeeel! :)
 
krillek skrev:
Det gäller ju det mesta man har i en bostad - inte minst en toalett som är mera av en "inredningspryl" än ett nyttopryl. Hur många minuter per dag sitter man egentligen på muggen? :D
Tja, en mig närstående person går inte in på "hemlighuset" utan att medföra en oläst deckare.
Tur att vi har en extratoalett :surprised:
 
KnockOnWood skrev:
Tja, en mig närstående person går inte in på "hemlighuset" utan att medföra en oläst deckare.
Det säger egentligen inte så mycket. Frågan är om den är utläst när han är klar med besöket. :eek:
 
KnockOnWood skrev:
Tja, en mig närstående person går inte in på "hemlighuset" utan att medföra en oläst deckare.
Tur att vi har en extratoalett :surprised:
Ta bort ringarna så lär vederbörande bara ta med sig en tidning in ;)
 
Alfredo skrev:
Det säger egentligen inte så mycket. Frågan är om den är utläst när han är klar med besöket. :eek:
Nej, du har naturligtvis rätt!
Hon brukar ha flera kapitel kvar då :)
 
Tokslut skrev:
Ta bort ringarna så lär vederbörande bara ta med sig en tidning in ;)
Ringarna :x
 
Själv domnar benen bort om jag sitter för länge
 
AndersMalmgren skrev:
Själv domnar benen bort om jag sitter för länge
Amatör ;)

Kul att ni har börjat flytta in och se hur barnen köttar in leksaksbilar och diverse in i lister och valv
 
  • Gilla
BirgitS och 1 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.