var kan man köpa pottor, eller vad de heter? såna man ska ha ovan spottar?
 
Daniel78 skrev:
Jag brukar köpa skyddshuvar på Harald Nyborg
[länk]

Tackar för tipset, dock är om lite väl djupa, kommer inte ha plats med dom. behöver ha ca 70mm
 
berne88 skrev:
Tackar för tipset, dock är om lite väl djupa, kommer inte ha plats med dom. behöver ha ca 70mm
Jula har dessa som är 67mm höga, dom går dock inte att använda till alla typer av downlights/ljuskällor.

http://www.jula.se/downlightbox-led-402131
 
Notera a Elektroland har någon form av enhetsfrakt på 20EUR. Mao, beställ så mycket som möjligt därifrån. Notera dock att en del kopplingsmateriel endast är för EK...
 
Deutschland uber alles, hittade några ställen med hagerprylar som tom var billigare än vad jag får för pris via jobbet(inköpspris ahlsell och avdrag via lön)
 
TomHed75 skrev:
Deutschland uber alles, hittade några ställen med hagerprylar som tom var billigare än vad jag får för pris via jobbet(inköpspris ahlsell och avdrag via lön)
Vardå? Ska byta elcentral och älskar hagerprylar
 
Ebay.de och sök hager elektromaterial. Ska förmodligen köpa därifrån när jag uppgraderar garagets central.
 
använd LED spottar istället så behöver du väldigt lite utrymme eftersom dom inte blir varma alls :)
 
Luri skrev:
använd LED spottar istället så behöver du väldigt lite utrymme eftersom dom inte blir varma alls :)
Det är väl egentligen en sanning med modifikation, men ja i jämförelse med halogen så blir dom inte varma och behöver inte så stort utrymme.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.