Akahigi skrev:
Det är lite liv i den, ser ut som det finns en struktur men den är plan.

[bild]

[bild]

Den heter cosy, färgen vi valde heter linen, drar pyttelite åt det gröna hållet tror jag.
Googlade Larssen men fick ingen träff men däremot Larsen.
Trodde det var dansk design men tydligen en amerikansk designer som var verksam under 1950 talet. Hittade dom här tapeterna av honom som jag också tycker är snygga!


ImageUploadedByByggahus.se1396683224.954670.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
Kom och tänka på en annan tapet som har varit en favorit 😊.
Tror det är runt åtta år sedan nu som jag och sambon tog på oss att renovera det som tidigare hade varit barnrummet (med våningssängar) i föräldrarnas sommarstuga. Hittade en bild 😊.

ImageUploadedByByggahus.se1396689003.137918.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder


Vi åkte ut flera helger på raken och jobbade med det rummet. Vi hade jätte kul och så blev vi också väldigt nöjda med resultatet 😊.

Då älskade jag den tapeten och jag tycker fortfarande mkt om den, men återigen är det inte en tapet som jag skulle välja idag tror jag.
Tröttnade på det storblommiga mönstret ganska snabbt. Tapeten dominerar dessutom det lilla sovrummet alldeles för mkt och det är inte helt lätt att tex byta rumsaccessoarerna...

Och med detta resonemang i åtanke går jag nog emot det jag skrev tidigare haha. Kommer nog fega ur i mitt kommande tapetval och välja diskreta men säkra kort, iaf i kök och vardagsrum...
Vist man kan kanske vara lite mer våglig på en mindre yta som inte kostar så mkt att göra om både vad gäller tid och pengar 😝
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.