Köpte iaf en igår, men de ville ha 3600 i kassan, nää sa jag å ville ha den för 2900...

Tillslut fick man den för 2800, det var okej ändå:)
 
2800?!
 
24mx kör rea på tält igen, 999:-, partytält zipup
Verkar ju komma med jämna mellanrum
 
Mikael_L
  • Gilla
hus520
  • Laddar…
pianist skrev:
2800?!
Jaa 2836 eller nå sånt... de kanske knappa fel men det var lägre än 2916 så jag klaga inte:)
 
nino skrev:
24mx kör rea på tält igen, 999:-, partytält zipup
Verkar ju komma med jämna mellanrum
Tack så mycket, sist missade jag med någon halvtimme bara, nu blev det beställning direkt!
 
  • Gilla
nino
  • Laddar…
Bor man i närheten av ett Hornbach varuhus så har de prisgaranti på 10%. Detta göra att man får en Bosch GCM 8 SJL för 2624:- De börjar då bli riktigt billigt.

Nu kan jag inte hålla mig, får bli en tur dit imorgon och motionera kortet. :D
 
  • Gilla
Rådalen och 1 till
  • Laddar…
Lostmoose skrev:
Tack så mycket, sist missade jag med någon halvtimme bara, nu blev det beställning direkt!
Var det med väggar den här gången också?
 
Norrhyttan skrev:
Var det med väggar den här gången också?
Jepp, 3st
 
Kan man fråga om tips här också? Isåfall har någon tips på var de bästa priserna på arkansasstenar finns?

Jag tycker om att bryna frihand, blir allt bättre på det och det går snabbt och enkelt utan jiggar, enda problemet är att jag bara har en skräpig 10 euros diamantbryne som inte ens är så fint. Men det funkar, en svart arkansas har jag siktat in mig på som nästa steg innan strigeln (träbit med läder på).

Men dom är ju ganska dyra och fast priserna i USA kan se bra ut så blir det helt urflippade frakter nuförtiden, jag har praktiskt taget slutat köpa från USA sen 2013 då priserna steg ganska rejält på en gång. Så jag söker främst EU baserade affärer så man slipper frakt och tull. Det bästa priserna jag sett på black hard arkansas (då man räknar in frakten) är på en finsk sida:
http://plektratrading.fi/arkansas-block-200-x-48-x-20-mm.html

En sådan efter diamantbrynet är planen, och sen kanske jag kan ersätta diamantbrynet med en soft arkansas istället.

Hoppas på lite mellandagsreor här...
 
tobben87 skrev:
Bor man i närheten av ett Hornbach varuhus så har de prisgaranti på 10%. Detta göra att man får en Bosch GCM 8 SJL för 2624:- De börjar då bli riktigt billigt.

Nu kan jag inte hålla mig, får bli en tur dit imorgon och motionera kortet. :D
Tack för tipset! drog dit nu på morgonen och slog till på en:)
Nu skall jag bara hitta ett nytt hem åt min GCM10s då den är liiite overkill nu när man inte bygger lika mycket längre.

För er som bor nära hornbach i botkyrka så fanns det nog 5st kvar när jag lämnade vid kl9.30
 
Jula har rea på det mesta nu. Alla verktyg i multiserien nere 200 kr. DeWalt skruvdragare 1500 kr istället för 2000 kr. Bacho-snabbtving 50 istället för 150 kr. Med mera :)

50% på mycket http://www.jula.se/mellandagsklipp/
 
  • Gilla
snowjim och 2 till
  • Laddar…
nino skrev:
24mx kör rea på tält igen, 999:-, partytält zipup
Verkar ju komma med jämna mellanrum
Köpte ett sånt, dom är riktigt tunga !
 
slaskman skrev:
Köpte ett sånt, dom är riktigt tunga !
Ja precis,

De är tillverkade av hammarlackad fyrkantsprofil i bonnastål (Hammarlackad på utsidan, de invändiga obehandlade ytorna rostar snabbt.). Så ingen lätt tältram i aluminium. Det är bra att vara medveten om detta, för de väger ganska mycket & kräver minst två man för att resa. En tusing kan de väl vara värda, men inte mycket mer.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.