Bloink skrev:
Ingen som sett något bra erbjudande på Bosch kap och ger GCM 8 SJL + sågbord GTA 2500? Billigaste jag sett är 4599:- men nu när jag är ute efter ett paket, verkar ingen sälja till bra pris :(
Vad tycker du är ett bra pris?
Lindarn säljer kitet för 4995.
Har ingen egen erfarenhet av att handla hos dem så jag vet inte alls hur dom är att göra affärer med.
Noterade även att det är samma pris som sågen och stativet är listat var för sig, så det kanske finns lite prutmån på paketet.
 
pyro skrev:
Vad tycker du är ett bra pris?
Lindarn säljer kitet för 4995.
Har ingen egen erfarenhet av att handla hos dem så jag vet inte alls hur dom är att göra affärer med.
Noterade även att det är samma pris som sågen och stativet är listat var för sig, så det kanske finns lite prutmån på paketet.
Köpte grill från Lindarn, inga konstigheter! :)
 
Har handlat mycket från Lindarn. Dock bara handlat direkt i butiken.
Dom har funnits så länge jag kan minnas. Har aldrig varit några problem för mig iallafall.
 
har beställt från lindarn o det funkar bra.
 
Ååååå, jag har nu kraftig verktygsabstinens och måste köpa nåt prisvärt!
 
Verkar vara det bästa priset just nu. Mailade Toolab och frågade ifall dom skulle ha paketet på kampanj igen, men det verkade inte så. Får bli paketet på lindarn.se ifall det inte dyker upp något bättre erbjudande i dagarna.

pyro skrev:
Vad tycker du är ett bra pris?
Lindarn säljer kitet för 4995.
Har ingen egen erfarenhet av att handla hos dem så jag vet inte alls hur dom är att göra affärer med.
Noterade även att det är samma pris som sågen och stativet är listat var för sig, så det kanske finns lite prutmån på paketet.
 
K-rauta säljer NuPower gasdriven spikpistol 50-90mm 34grader för 995. Vet inte hur den är men det måste ju vara billigt (ordinarie pris 4995 enl. reklambladet hittar ej pistolen annat än i Australien vid googling. Kostar kring 500 dollar där)
 
Köpte precis nu en kärcher 5200 wd, grovdammsugare på 1600 w autostart och blåsfunktion för 2000
 
Bloink skrev:
Ingen som sett något bra erbjudande på Bosch kap och ger GCM 8 SJL + sågbord GTA 2500? Billigaste jag sett är 4599:- men nu när jag är ute efter ett paket, verkar ingen sälja till bra pris :(
Slog till idag på ovan nämnda paket på Tools för 3900:- exkl. moms. Måste vara ett hyfsat klipp när såg + bord är billigare än bara sågen på ordinarie pris (4395:- exkl. moms)
 
Jag frågade toolab om deras pris på vinkelslip bosch 14-125, och de sänkte den till 1500:-. Kruxet är att efter mitt köp skall det finnas 1 kvar .. Hugg in! (Ersätts sen av15-125 för 900 till)
 
Tor H skrev:
K-rauta säljer NuPower gasdriven spikpistol 50-90mm 34grader för 995. Vet inte hur den är men det måste ju vara billigt (ordinarie pris 4995 enl. reklambladet hittar ej pistolen annat än i Australien vid googling. Kostar kring 500 dollar där)
Med tanke på vilket överpris de hade som ordinarie pris på Weber-grillen (2300-2400kr för en grill som brukar kosta ca 1000kr) så undrar jag om spilpistolen någonsin kostat 4995kr..
 
bobas skrev:
Med tanke på vilket överpris de hade som ordinarie pris på Weber-grillen (2300-2400kr för en grill som brukar kosta ca 1000kr) så undrar jag om spilpistolen någonsin kostat 4995kr..
Nej, det tror inte jag heller... i Australien kostar den kring 3500 sek vilken låter rimligare men tusen kronor är nog ändå väldigt billigt.
 
Ja vad tror ni om denna spikpistol då? Någon som har nappat? Ordinariepriset är säkert väl tilltaget men 995:- för en gasdriven spikpistol måste väl ändå vara billigt... Frågan är om det är skräp också?
 
Fanns ett gäng av dessa spikpistoler inne på K-Rauta i Linköping denna förmiddag. Kunde inte motstå ett köp när priset var så lågt. Återstår att se om det är skräp eller ngt som duger. Passade på att inhandla gaspatroner, tre stycken för 199 kr. Verkar vara ett hyfsat pris det med.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.