Denna helg har Mekonomen 25% på hela sortimentet. De firar 40-års jubileum.

Gäller i vanlig ordning dock ej "kampanjvaror", så de där dyra sakerna man alltid velat ha lär vara lika dyra som vanligt ;)
 
Detta är förvisso inte verktyg, men det kändes onödigt att starta en ny tråd.
Byggmax säljer ut kabel.
EKRK 3G1,5mm. 50 meter. 199kr. Billigt.
 
pianist skrev:
Någon här dom köpte gsr18?
Jag köpte en GSR 18-2-LI, men inte på detta erbjudande. För mig blev det en utan L-boxx.

Mycket nöjd med den skruvdragaren.
 
De hade tomma Essboxlådor för 299 kr på Bauhaus i Västerås igår. Det stod inget om att man var tvungen att köpa skruv för att få det priset. Det fanns ganska många i hyllan.
 
mattiasp skrev:
De hade tomma Essboxlådor för 299 kr på Bauhaus i Västerås igår. Det stod inget om att man var tvungen att köpa skruv för att få det priset. Det fanns ganska många i hyllan.
Jag köpte i Ulvsunda för 299:- i helgen.

Om man planerar att ha fler än en, borde man handla på sig alltså?
 
mattiasp skrev:
De hade tomma Essboxlådor för 299 kr på Bauhaus i Västerås igår. Det stod inget om att man var tvungen att köpa skruv för att få det priset. Det fanns ganska många i hyllan.
Såg samma pris på Bauhaus web när jag handlade skruvlåda för någon vecka sen. :)
Ett Bauhaus på orten skulle vara mycket efterlängtat.
 
Förlåt, men vad är det som är så fantastiskt med dessa boxar? Trehundra spänn för en tom låda låter inte billigt i min värld.
OBS! Jag är inte dryg och driver med er utan jag undrar ärligt. Är de bra till något annat än att förvara skruv?
Alla här verkar så exalterade att jag blir sugen på att handla utan att ens veta varför... :D
 
  • Gilla
nino
  • Laddar…
Villig att hålla med.... Beror kanske hur seriös man tycker man är. Hobby eller proffs...

Men överlag tycker jag detta forum är jättebra. Tycker jag får hjärnsläpp av alla rekoamblad man ska hålla koll på :)
 
Carl_Elvis skrev:
Förlåt, men vad är det som är så fantastiskt med dessa boxar? Trehundra spänn för en tom låda låter inte billigt i min värld.
OBS! Jag är inte dryg och driver med er utan jag undrar ärligt. Är de bra till något annat än att förvara skruv?
Alla här verkar så exalterade att jag blir sugen på att handla utan att ens veta varför... :D
Använder du Essves skruv och andra produkter hålls dom på plats i väskan, utan behov av egna lösningar eller moddade väskor eller egna små lådor i.
Du behöver inte heller sätta på locken på varje enskild smålåda utan väskans lock stänger igen alla lådor i.
Är inte väskan full, så kommer du heller inte ha några lådor som far ikring, utan att hålls snyggt på plats.
Jag fick min gratis när jag handlade lite skruv, men skulle nog inte tycka 299:- är för mycket att betala om jag hade fått lov att göra det.
Testa en, så är du fast ;)
 
ullberg
Man ska inte heller förväxla de två essve-lådor som förekommit i denna tråd, dels är det den nyare essboxen, som nu säljs för 299 tom. I tråden har det också förekommit den äldre essve-lådan i plåt. Även denna kostade 299 men då full med skruv.

Essboxen är en mycket bättre låda än den gamla plåtlådan, men jag skulle inte betala 299 för en tom (och än mindre de kanske 5-600 som den kostar vanligtvis), utan bara om jag fick med den när jag köper skruv (vilket har förekommit i vissa kampanjer).

Den äldre plåtlådan var prisvärd tyckte jag givet skruvinehållet, värdet på skruven var nog högre än 299, och så fick man ju lådan också. Denna har jag köpt ett par när den fanns för 299 (någon som varit där nyligen, finns den fortfarande eller är det bara karmskruv som gäller nu?)

/U
 
Nej, jag köpte ingen Essbox själv, eftersom de inte passar i mina befintliga system med Tanoslådor. Jag ville bara berätta för de troende att det fanns ett erbjudande på Bauhaus.
 
Jag förstår inte kopplingen mellan boxen och skruvarna. Kan man inte ha andra skruvar i den eller? Själv föredrar jag Jetting skruvar.
 
Kave skrev:
Jag förstår inte kopplingen mellan boxen och skruvarna. Kan man inte ha andra skruvar i den eller? Själv föredrar jag Jetting skruvar.
Essves lådor passar i lego-mönstret i botten på väskan. Och håller fast dom mha dom.
 
Beijer bygg har hostat fram förra årets kampanj på Bosch blå (GCM8S) kapsåg tillsammans med GTA2500 stativet för 3999 kr.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.