4fun skrev:
Det finns ett några styckena kvar Bauhaus löddeköpinge (skåne).
[bild]
När tog du det fotot? Enligt webben så är deras lagersaldo 0. Får kanske hänga på låset imorgon...
 
Visst bra pris på sågen men verkar inte bli så bra pris om man ändå måste köpa stativet? Eller finns det universial stativ?
 
andreaslun skrev:
Visst bra pris på sågen men verkar inte bli så bra pris om man ändå måste köpa stativet? Eller finns det universial stativ?
Det måste man väl till alla sågar, och jag gillar Bosch blåa "bord"
 
andreaslun skrev:
Visst bra pris på sågen men verkar inte bli så bra pris om man ändå måste köpa stativet? Eller finns det universial stativ?
Sågbordet GTA3800 kan man få för 1755:- så 3750:- är väl ett bra pris. Ännu lägre med GTA2500. Sågbord måste man ju ändå ha oavsett. Så bordet blir gratis.
 
4
andreaslun skrev:
Visst bra pris på sågen men verkar inte bli så bra pris om man ändå måste köpa stativet? Eller finns det universial stativ?
Jag tog bilden runt kl 14.00 idag den 25/3
Fanns minst 4 st kvar då.
 
ompalompa skrev:
När tog du det fotot? Enligt webben så är deras lagersaldo 0. Får kanske hänga på låset imorgon...
Finns inga, jag var där vid 15:30, slut. De hade en kvar i hyllinge, men den lade jag vantarna på :)
 
H skrev:
Beställde du gta 3800 i butiken och samtidigt fick det på prisgarantin? Levereras stativet till butiken eller direkt hem till dig?

Trodde inte det gick när jag läste villkoren:
Lågprisgaranti 12% gäller endast i våra varuhus och på de varor som handlas där.

Jämförelsen gäller mot nationella butiker inom 10 mils radie från varuhuset. Garantin gäller även för prissänkta produkter i annonser, flygblad etc. dvs lägre priser än ordinarie priser. Var uppmärksam på att prisgarantin inte gäller varor som konkurrenter säljer som begränsat antal, via postorder eller internet. Prisgarantin gäller ej beställningsvaror.
Beställd till butiken, så måste köra dit.. Vet inte hur dom gjorde, men det fungerade iallafall. Förstör nu inte detta för mig :p isåfall lägger jag bara 200kr mer och köper på Beijer å andra sidan :p
 
Inte helt klok på hur denna tråden är tänkt att fungera? Om den är tänkt som en fynd tråd så hade det varit mycket bättre om man tar all diskussion runt fynden i annan tråd. Jag har vi detta laget besökt sidan ett 20 tal gånger på grund av mail notifikationer om en såg som är helt ointressant för mig.

Vill ni att tråden ska fungera på det viset som den just nu gör så är det helt okay för mig, jag kan alltid av-prenumerar men jag tror att tråden hade tjänat på att bara ta upp fynd och inget annat. Dock kräver det hårdare admin vilket det kanske inte finns resurser till på detta forum.
 
Mikael_L
Jag å andra sidan tycker det var ganska roande att läsa om köphysterin, och i viss mån i realtid få rapporter om aktuellt saldo av "vittnen på plats". :)
Vilken lavin detta tips utlöste. :cool:


Men visst förstår jag dina synpunkter också, snowjim.
 
  • Gilla
Stringfellow Hawke och 1 till
  • Laddar…
Jag håller nog med Jim, på ett annat forum som jag frekventerar finns en tråd som heter "fyndtips" och en som heter "fyndtips - disskusionstråden" eller något åt det håller och det är ett bra upplägg enligt mig.
 
  • Gilla
Mikael_L och 1 till
  • Laddar…
snowjim skrev:
Inte helt klok på hur denna tråden är tänkt att fungera? Om den är tänkt som en fynd tråd så hade det varit mycket bättre om man tar all diskussion runt fynden i annan tråd. Jag har vi detta laget besökt sidan ett 20 tal gånger på grund av mail notifikationer om en såg som är helt ointressant för mig.

Vill ni att tråden ska fungera på det viset som den just nu gör så är det helt okay för mig, jag kan alltid av-prenumerar men jag tror att tråden hade tjänat på att bara ta upp fynd och inget annat. Dock kräver det hårdare admin vilket det kanske inte finns resurser till på detta forum.
Då tror jag nog byggahus inte är något för dig , det otroligt vanligt att det blir lite offtopic i alla trådar .
Och folk har bara berättat om sina glada inköp av denna såg och berättat var det finns sågar kvar , det tycker jag personligen bara är bra info
 
  • Gilla
Stringfellow Hawke och 2 till
  • Laddar…
S
Det är rätt skönt tycker jag med lite organiskt spret på trådinnehållet. Så länge det håller sig till ämnet. Parallella trådar känns inte så mycket BH eller?
 
Leta lite efter sågbordet gta3800 men hittade inget så billigt.. vart hitta du det?
 
andreaslun skrev:
Leta lite efter sågbordet gta3800 men hittade inget så billigt.. vart hitta du det?
XLbygg tar 1995:- alt Beijerbygg 2095:prismatcha mot Bauhaus som tar 2995:-. Voilà 1755:- alt 1843:-
 
Lyckades tjata till mig Sågen imorse på hornbach med prisgaranti, så fick sågen för 1795kr!! Dom var inte nöjda med att släppa iväg den😂
 
  • Gilla
Ramnemark och 1 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.