Jag såg idag på Beijer att de sålde Bosch GSR 18 V-LI med 2st 4,0Ah och L-BOXX för 2999:-

Jag tror att det priset är ganska bra i Sverige iaf...
 
hahalj skrev:
Jag tror vi har nåt missförstånd här. Jag har en Kärcher grovdammsugare med 35 mm slang, på nåt sätt vill jag ansluta denna till min Bosch PEX 400 AE med 19 mm utblås. Har inte tänkt köpa en Bosch-dammsugare.

Är det så att bosch originaladaptrar till PEX 400:an bara passar till Bosch-dammsugare?

Då kanske det är nåt sånt här jag ska ha istället:
[länk]
[bild]
Eller?


När jag renoverade trappen glömde jag adapter. Men med en bit cykelslang (iof från barnvagna hade jag) och två slängklämmor löste allt. kopplade på både lackfräs och bosch excenterslipen så. Bökigt att byta maskin bara... Lite OT men ett bra tipps;)
 
  • Gilla
lorens
  • Laddar…
hahalj
LoJo skrev:
När jag renoverade trappen glömde jag adapter. Men med en bit cykelslang (iof från barnvagna hade jag) och två slängklämmor löste allt. kopplade på både lackfräs och bosch excenterslipen så. Bökigt att byta maskin bara... Lite OT men ett bra tipps;)
Tackar, fast jag åkte förbi en Kärcher service imorse och de hade den adapter jag letade efter, 39:- fattigare blev jag...:p
 
riba skrev:
Clas Ohlson har 20% rabatt på Bosch verktyg fram till 25 mars.
[länk]
Och med Bauhuas 12% prisgaranti så blir det riktigt billigt.
 
riba skrev:
Clas Ohlson har 20% rabatt på Bosch verktyg fram till 25 mars.
[länk]
Något av dessa gröna prylar som är vettigt?
 
Jag är lite sugen på PCL 20. Krysslaser med lod för under tuselappen känns vettigt. Hade såklart hellre velat ha en GLL 3-80 men den här borde duga för hemmabruk.
 
Jula säljer Stanley Fat Max 180cm för 299:-
 
pelpet skrev:
Jag är lite sugen på PCL 20. Krysslaser med lod för under tuselappen känns vettigt. Hade såklart hellre velat ha en GLL 3-80 men den här borde duga för hemmabruk.
Om du inte vill lägga ut för en 3-80 så fundera i alla fall på denna. http://www.clasohlson.com/se/Linjelaser-360°-Bosch-PLL360/Pr407666000
Du får mycket mer behållning av 360 än ett ensamt kors.
 
Noseone skrev:
Och med Bauhuas 12% prisgaranti så blir det riktigt billigt.
Tyvärr gäller det väl endast om butiken har det i lager. Hur som helst kan man få 10% extra rabatt om man blir med i Club Clas.
 
Den gröna pelarborren är ju intressant iaf hos Classe.
 
Nimajneb skrev:
Den gröna pelarborren är ju intressant iaf hos Classe.
Mmm, köpte precis en sådan. Blev 2186:- inkl. frakt. Får se om jag kan bli nöjd med en grön Bosch
 
screamin-daemon skrev:
Mmm, köpte precis en sådan. Blev 2186:- inkl. frakt. Får se om jag kan bli nöjd med en grön Bosch
Var köpte du den, Classe?
 
Nimajneb skrev:
Den gröna pelarborren är ju intressant iaf hos Classe.
screamin-daemon skrev:
Mmm, köpte precis en sådan. Blev 2186:- inkl. frakt. Får se om jag kan bli nöjd med en grön Bosch
Jag skeppade iväg en order på en PBD 40 samt ett maskinskruvstycke, från CO.

Men de verkar ha tagit slut. Dock fick man välja att kunna få den levererad senare.
Bänkborrmaskin Bosch PBD 40, Finns i lager från: 2013-04-09.
 
Redigerat:
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.