L. Mäkinen skrev:
Man har ju normalt bara en sätesrad monterad i minibussen bakom framstolarna. Då har man bagageutrymme som räcker till.
I Fronteran har jag inte baksäte monterat alls.
?? varför har man då en buss??

Har man fler än 2 ungar så är Bussen ett måste.
 
Nimajneb skrev:
?? varför har man då en buss??

Har man fler än 2 ungar så är Bussen ett måste.
Lastutrymmet i minibussarna utan sista sätesraden brukar ju vara rätt bra, Cheva trans sporten som mina föräldrar hade kunde man typ parkera en AMC Pacer X i skuffen på. :D
 
skalman1 skrev:
Lastutrymmet i minibussarna utan sista sätesraden brukar ju vara rätt bra, Cheva trans sporten som mina föräldrar hade kunde man typ parkera en AMC Pacer X i skuffen på. :D
Har man stoooora lastbehov är bussarna suveräna om man tar bort sista sätesraden. Däremot så har dom (excl dom xa långa) lastutrymme som en Boxer Cab.
 
På en modern minibuss så fäller man ju ner stolarna i golvet med ett enkelt grepp. Det innebär att man lätt fixar ett enormt lastutrymme när man behöver det, och många sittplatser när man behöver det.

Är man en vanlig 3-barnsfamilj är det ju sällan man både ska vara 7 personer och ha stora saker i bagageutrymmet.
 
Nimajneb skrev:
?? varför har man då en buss??

Har man fler än 2 ungar så är Bussen ett måste.
För att det är enda chansen att kunna ha med fyra hundar i bilen. Vanliga kombibilar har ganska fåniga bagageutrymmen. De är stora med fällt baksäte, men jag föredrar att kunna ha nyinköpt mat separerad från hundarna på väg från affären.
Jag hade en Mazda Demio för nåt år sen, men den var det minst sagt trångt i.

I en V70 får man max in två normalstora hundar i.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.