Ring installatören, jag har ”typ” 10 års service/support.
Ingrn idé att ringa Thermia, jag har försökt.
k
Ingrn idé att ringa Thermia, jag har försökt.
k
Hej,
Skrev i en tidigare post att vi råkade ut för samma felmeddelande som löste sig genom återstart, men återkom sporadiskt.
Installatören som blev kontaktad hade ingen lösning direkt men återkom ett halvår senare där denne förklarade att Thermia hade tagit fram en lösning.
Vår display byttes och som jag förstod det innehållande en nyare mjukvara.
Vår har nu rullat ett par år helt utan larm. Vi fick vår Itec9 med compact innedel installerad sensommaren 2017 då den var helt nyutkommen. Kanske har du samma mjukvara och problem
Skrev i en tidigare post att vi råkade ut för samma felmeddelande som löste sig genom återstart, men återkom sporadiskt.
Installatören som blev kontaktad hade ingen lösning direkt men återkom ett halvår senare där denne förklarade att Thermia hade tagit fram en lösning.
Vår display byttes och som jag förstod det innehållande en nyare mjukvara.
Vår har nu rullat ett par år helt utan larm. Vi fick vår Itec9 med compact innedel installerad sensommaren 2017 då den var helt nyutkommen. Kanske har du samma mjukvara och problem
Redigerat:
Tack, jag ska kontakta installatören och se.R Runtrunt skrev:Hej,
Skrev i en tidigare post att vi råkade ut för samma felmeddelande som löste sig genom återstart, men återkom sporadiskt.
Installatören som blev kontaktad hade ingen lösning direkt men återkom ett halvår senare där denne förklarade att Thermia hade tagit fram en lösning.
Vår display byttes och som jag förstod det innehållande en nyare mjukvara.
Vår har nu rullat ett par år helt utan larm. Vi fick vår Itec9 med compact innedel installerad sensommaren 2017 då den var helt nyutkommen. Kanske har du samma mjukvara och problem