phl skrev:
Ämnar någon representant för BH kommentera problemet eller ska det fortsätta dingla en vecka till?
johan_mig gjorde ju det för knappt två dygn sen i #11. Sen vill även jag ha en lösning, inget snack om det. Det är en märklig bugg eftersom rätt inlägg (de första raderna) visas i översikten men inte när man väl klickar på inlägget.
 
Samma sak gäller nu som tidigare; Vi har rapporterat problemet till utvecklarna av Tapatalk men eftersom appen inte är fri mjukvara eller ens open source så kan vi inte göra mer än att hoppas att dom fixar snart.
 
Bara för att klargöra. Jag klagar inte, bara nämnde att jag hade samma strul.

Toktacksam till byggahusfolket som driver en jättebra sida för oss, som dessutom är gratis!

Bra jobbat, och jag är säker ni gör allt ni kan och lite till. :)
 
Störigt är det iaf. Fungerade dessutom utmärkt innan uppgraderingen...
 
Har ni fått någon respons på detta från Tapatalk? Det är mäkta irriterande att läsa inlägg i telefonen pga denna bugg.

Är det verifierat att problemet inte orsakas av BH?
 
Jag har fortfarande problemet med att det via tapatalk inte går att se om det finns nya trådar i underforumen.

Det var en perfekt funktion åtminstone för mig då jag bara behövde gå in i delforumen om det faktiskt fanns något att läsa. Då jag numera surfar 99,9 % via tapatalk så är det än mer irriterande. Vet att Per gjort en felanmälan men ingenting som ändrades i senaste updaten

Likadant på 3 iphones och 2 ipads iaf
 
phl skrev:
Har ni fått någon respons på detta från Tapatalk? Det är mäkta irriterande att läsa inlägg i telefonen pga denna bugg.

Är det verifierat att problemet inte orsakas av BH?
Kan bara hålla med i allt ovan!
 
phl skrev:
Är det verifierat att problemet inte orsakas av BH?
Citerar mig själv. Är det verifierat att problemet med att hoppa till senaste olästa inlägg i Tapatalk inte orsakas av fel hos Byggahus? Kan svårligen tänka mig att problemet skulle finnas på så där enormt många Tapatalkstödda forum...
 
  • Gilla
manose och 1 till
  • Laddar…
Jag "fick" en uppdatering av Tapatalk igår till min androidlur. Nu fungerar det "annorlunda" för mig.... Det verkar som om det alltid, eller i varje fall oftast, är det sista inlägget som visas nu. Knappast någon förbättring direkt...:thumbdown: Och ja, jag har appen inställd på att visa första olästa inlägg.
 
Exakt samma beteende som jag upplever med den nya uppdateringen. Hur svårt ska det vara?!
 
Jag har problem med att bh appen för android kraschar väldigt ofta..
 
Snabb test av uppdateringen av Tapatalk från igår verkar visa att det fungerar att hoppa till sista lästa igen.
 
Bra om det funkar att hoppa till senaste lästa igen om man uppdaterar Tapatalk. Jag tror att faktumet att Tapatalk bytte forumprogramvara från vBulletin (samma som vi har) till Xenforo gjort att de blivit mindre vakna på att fixa buggar som dyker upp i vBulletin.
 
phl skrev:
Snabb test av uppdateringen av Tapatalk från igår verkar visa att det fungerar att hoppa till sista lästa igen.
Jag får det inte att fungera. Det verkar som om det alltid blir senaste inlägget som visas, inte senaste olästa.

Fungerar det för er andra?
 
Är inte helt säker på att det fungerar hela tiden. Testa att ändra inställningen i Tapatalk till att visa senaste inlägg och ändra sedan tillbaka till senast olästa.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.