Tråkigt!! Hur går det med Internetaktionen? Tar de fortfarande bort dina inlägg?
 
Ja, där blev jag blockerad direkt.

La in lite på det där "Rejta". Ser att Rustabo lagt in egna "betyg" för att höja snittet, hehe...
 
Hej jag undrar lite hur det har gott för dig med rustabo ?? Ligger i strid med dom nu angående en faktura som dom anser sig ha rätt till fast inget arbete utförts så hittade jag din länk och blev lite intreserad av det hör gärna av dig med lite info
 
R
granis70 granis70 skrev:
Hej

Oavsett hur du väljer att göra med att skriva ut firmans namn i forumet så är jag intresserad av att veta vilken firma det handlar om. Vi bor i Borlänge och kommer att lägga om taket inom de närmaste åren. Du kanske kan skicka mig ett mess om du inte vill gå ut med namnet i forumet. Firman du anlitat vill vi ju helst undvika.
Hoppas det gått bra för dig när de var där och fixade.
Hej, jag behöver lägga om vårt tak och undrar hur det har gått för dig. Vilken firma blev det och varför, samt vilka valde du mellan. Bor i Borlänge.
 
R rieboq skrev:
Hej, jag behöver lägga om vårt tak och undrar hur det har gått för dig. Vilken firma blev det och varför, samt vilka valde du mellan. Bor i Borlänge.
Det blev Taksmide. Vi är nöjda och jag kan verkligen rekommendera den firman!

Eftersom takläggningen inte gick helt smärtfritt så kan jag bedöma företaget och ägaren utifrån hur han löste problemen som uppstod. Och på den viktiga punkten blir det toppenbetyg!!

Problemen berodde dels på att vi som kunder var okunniga om takläggning och därmed inte förstod vilka moment som inte stod med i offerten vi godkänt. (Ny plåtbeklädnad till skorsten) Men ägaren löste det på ett bra sätt! (Plåten på skorsten behövde egentligen inte bytas men hade ju inte samma färg som de nya ventilationshuvarna, så de målade kostnadsfritt, färgen håller än 10 år senare) Dels berodde problemen på att han hade två nybörjare på vårt tak, men han var öppen med det och såg till att arbetsmoment kontrollerades och gjordes om på rätt sätt när han eller vi såg något som inte stämde.

Ser nu på nätet att firman har adress och telefon till Falun numera. Då var de baserade i Borlänge i Romme.
 
  • Gilla
rieboq
  • Laddar…
R
Tack för snabbt svar! Det är en av firmorna jag har bokat för ett hembesök.
 
  • Gilla
granis70
  • Laddar…
Produkter som diskuteras i tråden
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.