pelle242 skrev:
Länk? :)
Det finns flera. Tex Wiperblades.co.uk

eller googla på "wiper blades uk"

man borde också kolla priser på idealo.de, boschbladen lär vara billiga på tyska ziter....
 
Hemmakatten
Tack för länkarna. Ska absolut kolla. Köpte sist några enkla, och billiga, från Jula som man fick klippa till längden själv på. Totalt värdelösa.
 
Senast jag beställde torkarblad var det från http://www.mister-auto.se , dom hade någon kampanj på Boschblad och hittade då iaf inget billigare.

Våtslippapper 2000 korn har jag ännu inte hittat, verkar iaf inte som mekonomen har det.
 
  • Gilla
FredrikR
  • Laddar…
Mister auto har kampanj på boschblad även idag, ser ut att vara ett väldigt bra pris, tack för tipset.
 
...när jag skulle beställa från misterauto kom jag ihåg vad haken var.....fraktkostnaden.....90 spänn för ett par torkarblad. För 300spänn kan man få fyra däck från UK.....

Men, priset är ändå hyggligt.
 
Nimajneb skrev:
Senast jag beställde torkarblad var det från [länk] , dom hade någon kampanj på Boschblad och hittade då iaf inget billigare.

Våtslippapper 2000 korn har jag ännu inte hittat, verkar iaf inte som mekonomen har det.
Bollnäsbilvård har nog 2000 papper hemma har köpt där innan när jag har våtslipat lacker.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.