Status
Tråden går ej att kommentera.
IngMatt skrev:
Det var en innan som skrev med stora bokstäver som du sett om du läst tråden, så jag svarade då med samma och fick inte svar, varav reprisen, comprende?
Sist du gormade o skrek fick du ett svar i lugn o saklig ton. Men uppenbarligen så:

1. Du inte vill nte förstå vad andra skriver
X. Du är inte kapabel att förstå vad andra skriver
2. Du har guldfiskminne

Personligen skulle jag helgardera den raden;)
(Vi kanske ska starta en omröstning på det temat istället:wow:)
 
IngMatt
Är jag mer extrem än regering och riksdag, då ligger dom efter för jag vinner alla omröstningar.
Nimajneb skrev:
Du måste ju ha minne som en guldfisk, för några inlägg sedan sa du att du hade "vunnit" med 31-10. En logik som troligen bara du förstår, eller så var den så ologisk att du inte kunde komma ihåg själv hur du fick ihop den.

Faktum kvarstår att den stora majoriteten ser en fördel om vi kan minska förbränningen av fossila bränslen och hitta långsiktiga alternativ som är minst lika bra. Så utslaget vart 41-1 och att det finns en bred politisk enighet i frågan är nog ställt utom alla tvivel.
Sedan att det finns en väldigt liten förståelse för den extremism som du så hänsynslöst propagera för är väl heller inte så konstigt i landet lagom:D
 
IngMatt
Detta var inga svar
1. Då frågeställningen inte är svart eller vit kan man heller inte ha helt fel. Men om vi bara tar ett exempel bland dom scenarion som finns, höjningen av havsnivån... På micronivå betyder det att jag får strandtomt.[bild]



2. Är det inom detta som större delen av forskningen fokuserar på idag, privat som samhällsfinansierad? Så för mig är det en ickefråga som kanske bara är ett luftargument från din klubb.

3. Tillbaka till stenåldern
Är du ensam skeptiker nu, dom andra bara låtsas dom också?

Nimajneb skrev:
Sist du gormade o skrek fick du ett svar i lugn o saklig ton. Men uppenbarligen så:

1. Du inte vill nte förstå vad andra skriver
X. Du är inte kapabel att förstå vad andra skriver
2. Du har guldfiskminne

Personligen skulle jag helgardera den raden;)
(Vi kanske ska starta en omröstning på det temat istället:wow:)
 
Man måste ändå ge cred till IngMatt att hon/han är ihärdig och konsekvent. Eller tjurskallig, beroende på hur man ser det. Många inlägg blir det.
 
MaxPax skrev:


Tror det är dags att låsa denna tråden också...
Det tror jag med, och så får det bli.

Låser även denna tråden.

/ moderator
 
  • Gilla
ullberg och 1 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.