KnockOnWood skrev:
Från det ena till det andra:

När ni byggde era hus, hade ni då ett takpris, eller bara en grundprislista?

Alla har glömt hur vi gjorde med våran hus båt, men vi håller på att gå till botten med det.
 
Lite statistik så här på trådens ett års-dag:

825 missuppfattningar, dvs 2,26 missuppfattningar per dag
44 998 läsningar, dvs 123,3 läsningar per dag

Vilken tur att vi samlat dessa missuppfattningar här så att de inte hamnat i de vanliga trådarna.
 
Nu förstår jag inte, den här tråden är väl den enda som handlar om praktisk juridik. Vilket inte kan eller får missförstås för då är hela BH en bluff. Vilket förklarar varför varför vi inte får lön för allt skrivande här.
 
cecar33 skrev:
...Vilket förklarar varför varför vi inte får lön för allt skrivande här.
Va? Får du inte betalt?


Hahaha hörde ni det ni andra! Grabben är ÄGD :wow:
 
Ägd o ägd snarare såld.
 
Olsin skrev:
Lite statistik så här på trådens ett års-dag:

825 missuppfattningar, dvs 2,26 missuppfattningar per dag
44 998 läsningar, dvs 123,3 läsningar per dag

Vilken tur att vi samlat dessa missuppfattningar här så att de inte hamnat i de vanliga trådarna.
Du har således inte blivit klokare/förståndigare/smartare/mera upplyst/fått distans till dig själv/ sett på företeelser med nya ögon/osv....:) :D :beer:

Läser du bara denna tråd???

Men så här på 1-års dagen (nästan) grattis till ett kul TRÅD. OCH GOD JUL thumb.jpg
 
  • Gilla
KnockOnWood
  • Laddar…
M
ordet kult är en förkortning av ordet ockult, vilket betyder "det som är dolt", därmed behöver man inte vara rädd för kultur.

det är mitt kult-råd.
 
MaxPax skrev:
ordet kult är en förkortning av ordet ockult, vilket betyder "det som är dolt", därmed behöver man inte vara rädd för kultur.

det är mitt kult-råd.
Vem är rädd för kultur? Däremot kultur"pratare" dom ger mig allergiska utslag över hela kroppen.
 
LGG-01 skrev:
Vem är rädd för kultur? Däremot kultur"pratare" dom ger mig allergiska utslag över hela kroppen.
Då skall du smörja in kroppen i Filmjölk eller yoghurt, det är bra bakteriekulturer i dessa båda produkter som är bra mot din allergi.
 
LGG-01 skrev:
Vem är rädd för kultur? Däremot kultur"pratare" dom ger mig allergiska utslag över hela kroppen.
Kultur utslag på kroppen kan vara något helt annat.märken efter att blivit träffad av hagelsvärm vid jakt ex.men inte av kultråd vad jag inte vet.
 
De enda svärmare jag träffar på är search.jpg samt search.jpg i kojan fast du menade kanske Odd Hagel?
 
Varför lägger du ut bilder på ditt julbord redan idag LGG-01
 
cecar33 skrev:
Varför lägger du ut bilder på ditt julbord redan idag LGG-01
Vårat bord är av ek och saknar hjul men det kan gå de me.
Däremot så använder vi en löpare på bordet för all snabb mat.
 
Gående bord var vanligt förr man nu hör man enbart talas om man över bord
Ps hatar särskrivningDs
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.