Vaaa??? Har kommunen utökat sitt "pool-tänk" utöver dagisfröknar??? En pool för dom som svimmar? Låter konstigt... jag kanske har druckit för mycket... eller för lite...
 
vojma skrev:
Vaaa??? Har kommunen utökat sitt "pool-tänk" utöver dagisfröknar??? En pool för dom som svimmar? Låter konstigt... jag kanske har druckit för mycket... eller för lite...
Nu har vi nog missuppfattat saker här... Polen är ett land och vad som händer där kan inte din granne ta något ansvar för, troligen inte din dagisfröken heller...
Tror det är på tiden att du går över till grannen med en flaska vatten och ber om ursäkt...
 
Nä kom inte hit m vatten å tro ni ska få dricka bubbel i min pool. Typiskt polacker o komma o bjuda på saker...
 
Erikoolio skrev:
Nä kom inte hit m vatten å tro ni ska få dricka bubbel i min pool. Typiskt polacker o komma o bjuda på saker...
Som bina sa:
Den som råd lyder är vise.

Så lyd ett råd:
Ta det vackert med vattnet så du inte lackar ur!
 
Det är nog redan försent, dom har redan lackat ur, det syns på lacken. (polacken)
 
Plack är inte bra. Använd tandtråd!
 
Det är väl popcorn man har på tråd, inte tänder. Men personligen tycker jag bättre om smultron på strå.
 
...fast dom smular så förb---at!
 
vojma skrev:
förb---at!
Tror det är Förenade Arabemiraten du menar, men vad har det med TS fråga att göra?
 
Stolpskott skrev:
Gillar inte dubbfritt heller men kör man mycket på horgatan i Stockholm, som jag gör, då är det tyvärr friktionsfritt som gäller.
Ligger inte Mariana torget där i krökarna eller var det tvärt om?
 
LGG-01 skrev:
Ligger inte Mariana torget där i krökarna eller var det tvärt om?
Mariana?

Det var väl Björn Borgs tjej?

Och det var Mats Wilander som... nej han krökade ju inte, visst var det väl sånt där vitt pulver?

Du har nog fått alltihop om bakfoten.

Förresten är det här ett Bygga Hus-forum, så kom inte här med en massa Hygga Bus snack!
 
Med tvärt om menade jag att "dom krökar på Mariana Torget" så kom inte dragandes med tenniskillar eller andra nissar för den delen heller.

Å du det heter inte "bakfoten" utan "bakomfoten".

P.S. 1 på bakfoten sitter helen (stockholmska stavningen).
P.S. 2 Mats W är hos Skavlan fredag.
 
LGG-01 skrev:
Med tvärt om menade jag att "dom krökar på Mariana Torget" så kom inte dragandes med tenniskillar eller andra nissar för den delen heller.

Å du det heter inte "bakfoten" utan "bakomfoten".

P.S. 1 på bakfoten sitter helen (stockholmska stavningen).
P.S. 2 Mats W är hos Skavlan fredag.
Stockholmska?

Det är vel när man inte kan skilja mellan epplen och peron.
Inte på något annat heller för övrigt.

Förresten var mina peron stockholmare.
 
KnockOnWood skrev:
Stockholmska?

Det är vel när man inte kan skilja mellan epplen och peron.
Inte på något annat heller för övrigt.

Förresten var mina peron stockholmare.

Nu måste vi vara tydliga "Peron" var från Argentina imgres.jpg
snygg morsa du måste ha haft.hade.
 
Redigerat:
LGG-01 skrev:
Nu måste vi vara tydliga "Peron" var från Argentina [bild]
snygg morsa du måste ha haft.hade.
Ja, fru Peron var vacker. Och hennes tänder evita.

Det är lite lustigt förresten:
I Spanien säger de Buenos Dias eller Buenos Tardes,
men i Argentina säger de Buenos Aires.

När tusan är det?
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.