Det kan också vara så att balkongen är på den vänstra sidan om det byggs ett dolt fel på den högra?
 
Ja men jösses! Det var ju precis det jag skrev! Allvarligt, har du läst hela tråden eller???
 
En snickare som är gift med en tjej som ser ut som en planka har inte missförstått, även om det enl. bygglovet skulle vara en balkong där.
 
Falafel smakar gammal strumpa och det kan ju inte vara rätt....

Men för oss som inte tycker falafel är helt fel så är det ju rätt rätt... Ny tycker jag att ni svamlar lite väl mycket ....

*SUCK*

//Jante
 
Redigerat:
JA fel kan alltså vara rätt och följaktligen så kan en hög kan vara låg.
 
Jaha? Då antar jag att ni tycker att man kan såga RAKT med CIRKELsåg också?
 
Stefan Bengtsson skrev:
Jaha? Då antar jag att ni tycker att man kan såga RAKT med CIRKELsåg också?
Japp. om du såg rätt


Jag säger bara "lövsåg" man tar sig för pannan.
 
Redigerat:
LGG-01 skrev:
En snickare som är gift med en tjej som ser ut som en planka har inte missförstått, även om det enl. bygglovet skulle vara en balkong där.
Ja det måste ju vara en balkong där. Det kan ju gärna inte vara till exempel en hylla om hon nu ser ut som en planka.
Å andra sidan (den vänstra då) så krävs väl knappast bygglov för en balkong som är stor som en planka, den är långt under 15 kvm.
 
LGG-01 skrev:
Japp. om du såg rätt


Jag säger bara "lövsåg" man tar sig för pannan.
Jag tror du menar lövsug va!?
 
ToRy skrev:
Jag tror du menar lövsug va!?
Nr usccchhhh nej!

Det är sjön som suger
 
Redigerat:
LGG-01 skrev:
Nr usccchhhh nej!

Det är sjön som suger
Nr??? Jag tror du menar en helt annan typ av nummer om du pratar om sånt som suger..... Men det får stå för dig. Jag har numer varken löv eller barr på min tomt.
 
LGG-01 skrev:
Jag säger bara "lövsåg" man tar sig för pannan.
Stefan Löv? Vad såg han som har med det här att göra??
 
LGG-01 skrev:
Nr usccchhhh nej!

Det är sjön som suger
ToRy skrev:
Nr??? Jag tror du menar en helt annan typ av nummer om du pratar om sånt som suger..... Men det får stå för dig. Jag har numer varken löv eller barr på min tomt.
Ja, LIGG-01 kommer alltid med snuskiga kommentarer. :x
 
Raceman skrev:
Ja, LIGG-01 kommer alltid med snuskiga kommentarer. :x
Det är väl inte helt ovanligt med snuskiga kommentarer när man kommer :surprised:

Vad brukar du själv vräka ur dig; en snabbis-analys av finanskrisen kanske?
 
Stefan Bengtsson skrev:
Falafel är en rätt.
Nja nu motsäger du dig, man kan falla rätt och falla fel, men man kan inte falla fel på rätt.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.