C Calore skrev:
Jag har egen firma i vvs branschen.

Stanna kvar som anställd, mkt mkt bättre.
Jaha det lät ju inte bra. Varför tycker du det då om man får fråga? Och vad är det som gör att du ändå väljer att fortsätta med eget ?
 
extrix extrix skrev:
Jaha det lät ju inte bra. Varför tycker du det då om man får fråga? Och vad är det som gör att du ändå väljer att fortsätta med eget ?
Jag har mkt hjälp.

Det är tufft att sälja, offererar, fakturera, montera. Sedan har jag hjälp med gratis bokföring något som de flesta inte har.

Jag letar efter en anställning som passar mig dock. Jag skulle ALDRIG starta eget och vara helt solo. Tänk på att kunder vill endast ha en enda sak, det absolut billigaste. Inget annat är aktuellt .
 
C Calore skrev:
Jag har mkt hjälp.

Det är tufft att sälja, offererar, fakturera, montera. Sedan har jag hjälp med gratis bokföring något som de flesta inte har.

Jag letar efter en anställning som passar mig dock. Jag skulle ALDRIG starta eget och vara helt solo. Tänk på att kunder vill endast ha en enda sak, det absolut billigaste. Inget annat är aktuellt .
Okej lät inte så motiverande men tackar för din info!
 
C Calore skrev:
Tänk på att kunder vill endast ha en enda sak, det absolut billigaste. Inget annat är aktuellt .
Håller inte med, jag anlitar gärna hantverkare för en extra penning så länge de håller tider, svarar på frågor, håller vid sitt ord och städar efter sig, som någon skrev tidigare.
 
P ptk skrev:
Håller inte med, jag anlitar gärna hantverkare för en extra penning så länge de håller tider, svarar på frågor, håller vid sitt ord och städar efter sig, som någon skrev tidigare.
Det finns givetvis undantag, det gör det alltid.
Men om man driver en firma så måste man ha bortemot 100 kunder om året och den absoluta majoriteten väljer alltid den som är billigast. Det kvittar om den billigaste är dålig eller levererar mindre. Kunden förstår inte detta och väljer enbart på pris.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.