Har inte Facebook men kom att tänka på en annan variant. Det är möjligtvis ingen av er som är på g att köpa nya fönster (eller någon annan) som har lust att skicka ett mejl till Kulturfönster (info@kulturfonster.eu) och säga att ni tänkte beställa fönster men har hört att fönstren från Kulturfönster kommer med sprickor i bågarna? Vore intressant att se deras svar!
 
Det var inte bara bågarna som det var sprickor i. Även två sprickor i karmarna. Åtgärdade den första utan att ta någon bild (i tron att det var den enda) men här är sprickan i den andra karmen (kraftigt förstorad). Den befinner sig under korsposten och har orsakats av skruven som posten skruvats med:

Spricka karm.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
dengroth skrev:
Har inte Facebook men kom att tänka på en annan variant. Det är möjligtvis ingen av er som är på g att köpa nya fönster (eller någon annan) som har lust att skicka ett mejl till Kulturfönster (info@kulturfonster.eu) och säga att ni tänkte beställa fönster men har hört att fönstren från Kulturfönster kommer med sprickor i bågarna? Vore intressant att se deras svar!
Jag frågade dom faktiskt för några veckor sedan om just detta men fick aldrig något svar.
 
Thomas_Blekinge skrev:
Jag frågade dom faktiskt för några veckor sedan om just detta men fick aldrig något svar.
Ok! De fegar ur totalt mao. Med facit i hand var det väl bara vad man kunde förvänta sig.
 
Vad tycker ni om monteringen av det här gångjärnet? Är jag petig om jag inte tycker det är ok?

Gångjärn dåligt monterat2.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
Jösses , de måste ju ha haft nån praktikant som gjort detta, en firma som håller på så här på heltid blir inte långvarig.

Vänd dig till din lokala konsumentvägledare, det här måste ju reklameras och ev drivas till ARN om de inte fixar till bristerna. Kanske blir mer som spricker med tiden.....
 
  • Gilla
Joak och 1 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.