Jag använder S1 men upplever att system går ner allt tätare. Sonos har i omgångar framfört att det är rimligt att inte ge support. Min oro, som verkar delas på amerikanska forum, är att de gör en "apple" och "sänker" produkter för att få sälja nya. Men idag funkar det igen efter omstarter av allt.
 
W Wilier skrev:
Jag använder S1 men upplever att system går ner allt tätare. Sonos har i omgångar framfört att det är rimligt att inte ge support. Min oro, som verkar delas på amerikanska forum, är att de gör en "apple" och "sänker" produkter för att få sälja nya. Men idag funkar det igen efter omstarter av allt.
Upplever inte alls samma problem. Undrar om det ligger i dit nätverk, vet att Sonos och Unifi inte lira så bra ihop om inte man ställer in det ordentligt!
 
Vi får hoppas jag har fel.
Det vore toppen.
Allt gott ;-)
 
W Wilier skrev:
Vi får hoppas jag har fel.
Det vore toppen.
Allt gott ;-)
Ja verkligen. Känns surt om allt skulle sluta fungera när man har investerat en förmögenhet i systemet.
Ha en go kväll! :)
 
Har kört Sonos i snart 9 år och det fungerar fortfarande. Nu för tiden spelar jag upp musik direkt från Spotify till Sonoshögtalarna. Sonosappen fungerar givetvis den med.
 
Precis. Funkar toppen att köra från Spotify direkt. Det är dock ett exempel på funktionalitet som vad jag förstår inte kommit supporteras för ”S1”-produkter framöver om Spotify ändrar saker i sin uppsättning. Men jag avslutar tråden för min del här med förhoppningen att det fortsätter fungera länge ännu. Allt gott.
 
  • Gilla
SonnyListon
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.