Men klicka först på knappen "Utökad svarsruta" om ditt skrivfält inte ser ut som på bilden ovan...
 
Om det är möjligt att skriva ett hyfsat inlägg om problemen med att bifoga en bild, varför är det då inte möjligt att börja med att faktiskt skriva ner vad det är man vill ha hjälp med även utan att bifoga en bild?
 
ett troll, såklart
 
Hjälpen är fixad på annat Forum .Som oxså tycker det här med Data kan vara svårt att få fram vad man vill ha hjälp med och förklara vad man vill i Text o Bild . Mycket trist att här är så många Bror Duktiga .Det gagnar inte Forumet precis .Men Tack alla
 
Right, om du inte ens kan beskriva vad problemet är så har jag svårt att förstå hur du fick hjälp. Av ren nyfikenhet: kan du länka till den tråden?
 
T röll skrev:
Hjälpen är fixad på annat Forum .Som oxså tycker det här med Data kan vara svårt att få fram vad man vill ha hjälp med och förklara vad man vill i Text o Bild . Mycket trist att här är så många Bror Duktiga .Det gagnar inte Forumet precis .Men Tack alla
Eee. Var glad :) Be happy ;)
Ingen menar nåt illa.
Men vill du vara så vänlig och länka till tråden ?
 
Redigerat:
Kröll skrev:
Hjälpen är fixad på annat Forum .Som oxså tycker det här med Data kan vara svårt att få fram vad man vill ha hjälp med och förklara vad man vill i Text o Bild . Mycket trist att här är så många Bror Duktiga .Det gagnar inte Forumet precis .Men Tack alla
Himla jobbigt när det blir sådär med de där data-mojängs-aparaterna. Du kan skriva flera inlägg om ovidkommande saker men när du försöker beskriva ditt problem tar den dumma data-mojängs-aparaten bort din text :S. .
 
Hahaha!
Grabbar och tjejer, ta detta med humor :)
 
Himla jobbigt när det blir sådär med de där data-mojängs-apparaterna. Du kan skriva flera inlägg om ovidkommande saker men när du försöker beskriva ditt problem tar den dumma data-mojängs-apparaten bort din text :S
Ja eller man inte är så hemma på Data .Som det är i mitt fall
Nu lägger jag ner det här med att kommentera det här ämnet
 
Kröll skrev:
Himla jobbigt när det blir sådär med de där data-mojängs-apparaterna. Du kan skriva flera inlägg om ovidkommande saker men när du försöker beskriva ditt problem tar den dumma data-mojängs-apparaten bort din text :S
Ja eller man inte är så hemma på Data .Som det är i mitt fall
Nu lägger jag ner det här med att kommentera det här ämnet
Självklart är det svårt om man inte kan, men i dagens samhälle där allt är beroende av IT så är man tvungen att lära sig grunderna.
Det finns ton av litteratur att köpa som belyser just grunderna.
Ägna en dag eller två att läsa genom en sådan bok så kommer du bli en fena på det mest elementära.

(det förmodade problemet du hade i detta fall var att du fösökte bifoga en *.bmp-fil, som är default i paint, hade du sparat ner den med filtypen *.jpg hade det gått bättre)
 
Redigerat:
Hahah! Skön länk tobbe!!
 
Jag hoppas Kröll lägger ut länken ... om han inte orkar skriva :)
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.